اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واژگونی تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور حادثه‌ساز شد

خبرگزاری فارس: تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور واژگون شد که در پی این حادثه، راننده در دم جان سپرد و محموله بنزین تانکر نیز در سطح جاده سرازیر شد.

واژگونی تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور حادثه‌ساز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، شب گذشته تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور واژگون شد که در پی این حادثه، راننده در دم جان سپرد و محموله بنزین تانکر نیز در سطح جاده سرازیر شد.

به دنبال واژگونی تانکر حامل بنزین در جاده دیهوک ـ راور و سرازیر شدن بنزین در سطح جاده، این جاده بیش از هشت ساعت مسدود بود اما اکنون با همراهی گروه‌های امداد و نجات و کارکنان شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی، بخشی از این جاده بازگشایی شده است.

عملیات تخلیه بنزین به تانکر جایگزین و امداد و نجات توسط نیروهای امداد و نجات خراسان‌جنوبی، طبس و دیهوک در حال انجام است.

عملیات تخلیه بنزین از این جاده‌، ساعت‌ها است به طول انجامیده و به دلیل عدم اجازه عبور و مرور به دلیل احتمال بروز حادثه، صدها خودروی سبک و سنگین در این جاده متوقف شدند.

رئیس قرارگاه استان یزد در این زمینه اظهار داشت: به دلیل بارش باران برخی قسمت‌های جاده دچار آب‌گرفتگی شد و سطح ایمنی جاده به شدت کاهش یافته و این امر سبب بروز حادثه شده است.

مهدی مظفری عنوان کرد: این تریلر که از رفسنجان به سمت دیهوک طبس در حال حرکت بوده است، به دلیل بی‌احتیاطی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون شده است.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول