اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس:

دولت برای تأخیر در ارائه بودجه هیچ توجیهی ندارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه وارد آمدن لطمه به مملکت به ویژه نظام مالی در پی تأخیر در ارائه بودجه بر کسی پوشیده نیست، گفت: دولت برای تأخیر در ارائه بودجه هیچ توجیهی ندارد.

دولت برای تأخیر در ارائه بودجه هیچ توجیهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عدم ارائه بودجه کشور در موعد مقرر یک تخلف قانونی است و بدون شک در کارنامه دولت ثبت می‌شود.

نایب‌ رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس اصرار دارد که از اهرم نظارتی خود هم‌اکنون استفاده کند، اضافه کرد: ولی به هر حال این تخلف دولت با روند قانونی خود پیگیری می‌شود و دولت باید پاسخگوی نهادهای ذی‌ربط باشد.

تاجگردون با بیان اینکه دولت باید به قانون تمکین کند ولی متأسفانه چندین سال است این‌گونه عمل نمی‌کند، ادامه داد: این اقدام دولت با گزارش تفریغ، دیوان محاسبات و روند قضایی پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که دولت چه دلیلی را برای عدم ارائه بودجه به مجلس اعلام کرده، گفت: دولت هیچ توجیه فنی و منطقی ندارد و توجیهی هم اعلام نکرده ضمن اینکه نمی‌توان توجیهی هم برای آن متصور بود.

تاجگردون ادامه داد: بر اساس قانون مجلس باید منتظر ارائه بودجه از سوی دولت باشد و همچنان منتظر است.

نایب ‌رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که کار به تصویب یک یا دو دوازدهم بودجه نرسد و دولت هر چه زودتر این بودجه را به مجلس دهد که فرصت کافی برای بررسی کارشناسی آن باشد.

نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وارد آمدن لطمه به مملکت به ویژه نظام مالی در پی تأخیر در ارائه بودجه بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/82005/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول