اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده عملیاتی لشکر 16 سپاه قدس گیلان خبر داد

فعالیت 19 گردان امام حسین (ع) در گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده عملیاتی لشکر 16 سپاه قدس گیلان از فعالیت 19 گردان امام حسین (ع) در استان خبر داد.

فعالیت 19 گردان امام حسین (ع) در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمد‌علی‌ حق‌بین در مراسم تودیع و معارفه فرمانده گردان امام حسین (ع) سپاه این شهرستان اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام هر روز وضعیت کشور را رصد می‌کنند و مورد محاسبه قرار می‌دهند و به دنبال نقاط ضعف می‌گردند.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف مانند راهپیمایی‌های سطح کشور، افزود: حضور حداکثری مردم در حماسه‌های مختلف پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام و انقلاب است که مردم نیز با تاسی از ولایت مطلقه فقیه با حضور خود همواره دشمنان را مایوس می‌کنند.

این مسئول با اشاره به ماموریت دو سال اخیر نیروهای مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه شمال‌غرب کشور، تصریح کرد: دشمنانی مستقر در این منطقه فوق‌العاده قدرتمند بودند اما با حضور نیروهای مخلص سپاه و ورود با اقتدار و جسورانه نیروها دشمن شکست سنگینی در این مناطق متحمل شد.

فرمانده عملیاتی لشکر 16 سپاه قدس گیلان با اشاره به توانمندی‌های سپاه در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: توانمندی‌های سپاه قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام قوا و اقتدار مدافع نظام و کشور است.

وی با اشاره به نقش اخلاص و معنویت در موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماموریت‌های مختلف، افزود: دو عنصر اخلاص و معنویت ویژگی پاسداران انقلاب اسلامی است و پاسداران این ویژگی را از مکتب سرخ عاشورا و سالار شهیدان آموخته‌اند.

حق‌بین اذعان کرد: به طور یقین در هر صحنه‌ای که کشور به سپاه نیاز داشته باشد، این نهاد مقدس با فداکاری و جانفشانی پاسداران خود موجب افتخار و عزت روز‌افزون در کشور شده است.

وی درباره امکانات و توانمندی‌های گردان‌های امام حسین (ع) در گیلان یادآور شد: در این راستا تعداد 19 گردان امام حسین (ع) در گیلان مشغول فعالیت هستند که از لحاظ توانمندی در حد بالایی قرار دارند.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از تلاش‌های پاسدار سیاوش کریمی‌نژاد و فرمانده سابق گردان امام حسین (ع) آستارا قدردانی و سرهنگ پاسدار فردین عباس‌زاده به عنوان فرمانده جدید گردان امام حسین (ع) سپاه ناحیه آستارا معرفی شد.

انتهای پیام/84001/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول