اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال سفیر قم:

برای پیروزی به مصاف آریا صنعت بابل می‌رویم / به بازیکنانم ایمان دارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال سفیر قم از انگیزه بالای تیمش برای کسب برتری در دیدار حساس امشب مقابل تیم والیبال آریا صنعت بابل خبر داد و گفت: با پیروزی سفیر را در صف مدعیان نگه می‌داریم.

برای پیروزی به مصاف آریا صنعت بابل می‌رویم / به بازیکنانم ایمان دارم

سید روح الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برای ما شبیه آغاز فصل جدید این مسابقات است و می‌خواهیم امتیازاتی را که در دور رفت از دست داده‌ایم، در نیم فصل دوم جمع‌آوری کنیم.

وی در ادامه به دیدار تیمش با تیم آریا صنعت بابل در هفته دهم مرحله گروهی پیکارهای لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: آریا صنعت بابل از تیم‌های خوب این گروه محسوب می‌شود اما شکست این تیم مهم‌ترین انگیزه بازیکنان ما خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم عنوان کرد: تیم ما با اینکه در دور رفت به این تیم باخت اما در حال حاضر با جایگاهی بهتر نسبت به تیم آریا صنعت بابل در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در بین مدعیان ایستاده‌ است و ما می‌خواهیم با پیروزی بر این تیم باخت خانگی بازی نیم فصل اول را جبران کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم والیبال سفیر قم بدون غایب به دیدار تیم آریا صنعت بابل می‌رود تصریح کرد: تیم ما در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و بدون مصدوم و محروم و با تمام قوا به دیدار تیم آریا صنعت بابل می‌رویم تا فاصله یک امتیازی خود با این تیم در جدول را افزایش بدهیم. 

 

 

*به هماهنگی کامل رسیدیم

شفیعی با اشاره به وضعیت بازیکنان تیم سفیر قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه بازیکنان به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده‌اند، انتظار می‌رود که یک بازی خوب را برابر تیم آریا صنعت بابل برگزار کنیم و به ششمین پیروزی خود دست یابیم.

وی اضافه کرد: کسب امتیاز از این بازی برای تیم والیبال سفیر قم با توجه به اینکه در خانه حریف و در حضور تماشاگران این تیم بازی‌ می‌کنیم، فوق‌العاده مهم و ضروری است و به همین دلیل تیم را با بهترین نفرات خود به زمین بازی می‌فرستیم.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم شرایط آمادگی بازیکنان این تیم را خوب و مطلوب دانست و عنوان کرد: بازیکنان تیم سفیر قم که در روند رو به رشد قرار گرفته‌اند، تصمیم دارند برای کسب سه امتیاز از این بازی، نهایت تلاش خود را به کار ببرند.

وی با تمجید از عملکرد تیمش در دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: به بازیکنانم ایمان دارم که می‌توانند در نیم فصل دوم کارهای بزرگی انجام دهند که دو نمونه از آن را در مصاف با گاز تهران و طلایی پوشان قرچک ورامین که اتفاقاً بازی‌های بسیار سختی هم بود، به خوبی به نمایش گذاشتند.

تیم والیبال سفیر قم در سومین دیدار خود از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ والیبال دسته اول باشگاه‌های کشور امشب در میهمانی تیم آریا صنعت بابل به میدان می‌رود تا باخت سه بر صفر بازی رفت در قم را مقابل این تیم جبران کند.

انتهای پیام/78002/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول