اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تداوم موفقیت‌ها در بازی‌های خانگی

سفیر مدعی صعود به پلی آف شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال سفیر قم در نهمین مسابقه خود در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور موفق به شکست طلایی‌پوشان ورامین شد و به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت.

سفیر مدعی صعود به پلی آف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با پایان بازی‌های مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از هر گروه چهار تیم مجوز صعود به مرحله پلی آف را کسب می‌کنند و با انجام بازی‌های این مرحله در نهایت دو تیم به جمع تیم‌های حاضر در پیکارهای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند و سفیر قم نیز اکنون شانس خوبی برای دستیابی به این موفقیت بزرگ دارد.

دومین هفته از بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در حالی با انجام هفت مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد که طی آن سفیر قم از سد میزبان خود طلایی‌پوشان ورامین گذشت و روند صعود خود را ادامه داد تا والیبال قم بعد از سال 1385 و حضور تیم اتکا در لیگ برتر یک بار دیگر شرایط لیگ برتری شدن را به دست بیاورد.

در دیدار تیم‌های والیبال سفیر قم و طلایی‌پوشان قرچک ورامین که با حضور پر تعداد علاقمندان به والیبال قم در سالن شهید محمود رضاییان این شهر برگزار شد، والیبالیست‌های قمی بازی جذابی را به نمایش گذاشتند و در پایان این بازی خانگی سفیر قم موفق شد میهمان خود را با حساب سه بر یک شکست دهد.

این دیدار پنجمین مسابقه خانگی تیم والیبال سفیر قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بود که طی آن والیبالیست‌های قمی در تلاش برای کسب پنجمین پیروزی خود، جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با برتری در سه گیم و البته واگذاری نتیجه در یک گیم و به دست آوردن پیروزی سه بر یک در این بازی سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

در این مسابقه تیم ورامین بر خلاف بازی رفت که در خانه خود با نتیجه جالب توجه سه بر صفر به سفیر قم باخته بود، گویا حرفی برای گفتن داشت و در حالی که یک گیم نیز از تیم والیبال سفیر قم گرفت اما در نهایت برابر تیم سفیر قم تن به شکست داد.

این دیدار در حالی با برتری سه بر یک به سود تیم والیبال سفیر قم به پایان رسید که والیبالیست‌های سفیر قم در هفته نخست دور برگشت این رقابت‌ها نیز در دیداری خانگی میزبان تیم والیبال گاز تهران بودند و در نهایت حریف را به شکست سه بر دو وادار کردند.

امسال لیگ دسته اول با شرکت 15 تیم در دو گروه به انجام می‌رسد و سفیر قم هم‌اکنون بعد از تیم‌های پیشگامان شفق اردکان و شهرداری زاهدان در مکان سوم گروه نخست جای دارد.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول