اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدن:

حضور مردم در 9 دی بار دیگر مکر دشمنان را نقش برآب می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدن گفت: خروش آحاد ملت از شهرها و روستاها نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و امید آنان را ناامید کرد.

حضور مردم در 9 دی بار دیگر مکر دشمنان را نقش برآب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، امیر هادی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی و رؤسای بانک‌های شهرستان ضمن اشاره به حماسه 9 دی سال 88 اظهار کرد: 9دی ماه تجدید میثاق با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است

وی نهم دی ماه را برگ زرین دیگری از افتخارات مردم ایران اسلامی بیان کرد و افزود: خروش آحاد ملت از شهرها و روستاها نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و امید آنان را ناامید کرد.

فرماندار فریدن حضور همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان را در مراسم روز شنبه 9دی ماه در مکان مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر داران خواستار شد و تاکید کرد: حضور مسئولان در این مراسم نشان دهنده مقابله ما با ادبیات دشمن ستیزه جو و فتنه‌گر است و این پیام را دارد که مسئولان با بصیریت و آگاهی آمادگی حضور در همه صحنه‌های انقلاب را دارند.

وی در این جلسه خواهان تعامل بیشتر روسای بانک‌های شهرستان با مسئولان دستگاه‌ها شد و گفت: همراهی و تعامل سازنده مدیران بانک‌ها در پرداخت تسهیلات می‌تواند مشکلات مردم شهرستان را رفع کند و فاصله اجرای طرح‌های سازنده و اشتغال‌زا را کم کند.

به گزارش فارس، محمد علی صدیقی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن گفت: مراسم 9 دی در روز شنبه 9 دی ماه 1391 در مکان مسجد صاحب الزمان(عج) شهر داران با حضور مردم و مسئولین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول