اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شلمزار:

9 دی ‌ماه تبلور اقتدار و انسجام ملت بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شلمزار گفت: نهم دی ‌ماه 1388 نمایش اقتدار و انسجام ملت بود.

9 دی ‌ماه تبلور اقتدار و انسجام ملت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام یحیی صفری ظهر امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با مسئولان فرهنگی این شهرستان، اظهار داشت: نهم دی حماسه جاوید دیگری را خلق کرد، بطوری که حضور پرشور مردمی که همیشه برای حفظ انقلاب تلاش کرده‌اند را بار دیگر به رخ جهانیان کشانید.

وی تجدید میثاق با ولایت را از جمله اهداف برگزاری این دیدار برشمرد و گفت: شکی نیست اگر نقش ارزشمند رهبری در جهان اسلام نبود سرنوشت انقلاب‌های اسلامی چگونه رقم می‌خورد.

صفری با بیان اینکه شهرستان کیار تاکنون 200 شهید تقدیم انقلاب کرده، ابراز داشت: شهرستان کیار در حقیقت به عنوان هسته مرکزی لار و کیار است، این دو قسمت به عنوان مرکزیت استان در تولید علم و دانش همیشه مرد توجه بوده است.

امام جمعه شلمزار با اشاره به مشکلات این شهرستان، ادامه داد: در حال حاضر حوزه کیار بالا، کلانتری و پاسگاه انتظامی ندارد، به‌منظور تأمین امنیت شهرستان کیار وجود ارزشمند نیروهای انتظامی ضروری است.

وی با بیان اینکه این شهرستان نوپا و جدید است و نیاز دارد تا مسئولان استانی حمایت ویژه‌ای از این شهرستان داشته باشند، افزود: شهرستان کیار از منابع غنی و نیروهای جوان متعهد و متخصص برخوردار است که در صورت حمایت می‌توانند خدمات شایان توجهی به انقلاب ارائه دهند.

صفری کمبود روحانی را از دیگر مشکلات این شهرستان برشمرد و گفت: در حال حاضر حضور 15 نیروی روحانی در این شهرستان لازم است، اما به دلیل شرایط حاضر و مشکلات مالی مردم از این امکانات محروم هستند.

این مسئول تعداد خانه‌های عالم این شهرستان را 12 باب اعلام کرد و متذکر شد: از این تعداد سه باب خانه عالم فعال و 9 باب دیگر با وجود اینکه شرایط استقرار روحانی را دارد، اما خالی از سکنه است.

امام جمعه شلمزار با بیان اینکه این شهرستان نیازمند احداث 10 باب خانه عالم است، اذعان داشت: در حال حاضر 70 باب مسجد و حسینیه در این شهرستان احداث شده و هشت روستای این شهرستان مسجد ندارد.

انتهای پیام/68006/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول