اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بلوار آیت‌الله ملک‌حسینی در یاسوج جایگزین «ارم» می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جایگزینی بلوار آیت‌الله ملک‌حسینی در یاسوج به جای ارم خبر داد و گفت: فرودگاه یاسوج نیز به نام آن عالم ربانی نام‌گذاری خواهد شد.

بلوار آیت‌الله ملک‌حسینی در یاسوج جایگزین «ارم» می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین صابری صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی چارچوب خاص خود را دارد که حضار در این نشست نباید از بحث جلسه خارج شوند و به حواشی بپردازند چرا که زمان کافی برای این کار وجود ندارد.

دعوت مسئولان به جلسات با پیامک کار زشتی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دعوت مسئولین به جلسات سخن به میان آورد و گفت: فرد متحجری هستم و به این موضوع نیز افتخار می‌کنم و از همه دست اندرکاران برگزاری برنامه‌ها می‌خواهم با رعایت ادب و احترام دعوت از عزیزان به جلسات را به بهترین شکل و بدون از فرستادن پیامک انجام دهند.

وی به سخن امام مبنی بر جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر اشاره و اذعان کرد: هر ساختار برنامه و ساز و کاری که زیرکانه و موزیانه اصول جامعه اسلامی را زیر سؤال ببرد به شدت با آن برخورد خواهم کرد.

این مسئول ارشد استانی در ارتباط با نامگذاری اماکنی به نام آیت‌الله ملک حسینی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته سعی بر آن شده است که فرودگاه یاسوج پس از طی کردن مراحل قانونی به نام آیت‌الله ملک‌حسینی نام‌گذاری شود.

صابری در ادامه به نام‌گذاری بلوار ارم به نام آن عالم ربانی اشاره کرد و گفت: نام‌گذاری بلوار ارم به نام آیت‌الله ملک حسینی به تصویب رسیده است که با فرمایشات خانواده مرحوم بعد از اربعین حسینی این تابلوها با همکاری شهرداری آماده و جایگزین خواهد شد.

نامگذاری مراکز علمی به نام آیت‌الله ملک‌حسینی لازم است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نام‌گذاری مراکز علمی از جمله دانشگاه‌ها، بیمارستان و ورزشگاه جدید به نام این فقید عالی‌قدر نیاز به برنامه‌ریزی و رایزنی دارد که این موارد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مسئول ارشد استانی یادآور شد: به همت همه دستگاه‌های مربوطه بایستی تا دو ماه آینده به همه مراکز و مکان‌هایی که از نام‌های نامناسب استفاده کرده‌اند تذکر داده شود تا از نام‌های بهتری استفاده کنند.

انتهای پیام/82012/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول