اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پیوند عمیق مردم با رهبری در طول تاریخ بی‌سابقه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: وجود چنین پیوند محکم و عمیق بین مردم و رهبر معظم انقلاب در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است.

پیوند عمیق مردم با رهبری در طول تاریخ بی‌سابقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار مسئولان فرهنگی شهرستان کیار اظهار داشت: حماسه نهم دی برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام افزوده است به طوری که تحلیل این حماسه بسیار عظیم را برای کشور دشوار کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان انقلاب، گفت: با وقوع یک رخداد و حماسه در یک زمان نمی‌توان تمامی جزئیات و زوایای آن را تشریح و بررسی کرد، به عنوان نمونه حادثه کربلا پس از گذشت سالیان طولانی هر سال یک دریچه جدید را برای ما بازگشایی می‌کند.

نکونام ادامه داد: در حماسه نهم دی‌ماه نیز این رخداد تکرار شده، امروز که آرام آرام به این حادثه نگریسته می‎شود عمق تأثیرگذاری حرکت مردم بیشتر آشکار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری هم آمیختگی مردم با رهبری دینی را امتیاز مهم انقلاب در مقطع کنونی برشمرد و گفت: خداوند متعال برای هر مقطعی رهبری را برای مردم تعیین و قرار داده است، هر زمان وحدتی ناگسسته بین رهبر الهی با مردم شکل گرفته بشر موفق شده در مسیر مستقیم حرکت کند.

این مسئول ادامه داد: همچنین در هر زمانی که بین مردم و رهبر شکافی ایجاد شده مردم از مسیر مستقیم خارج و انقلاب به بیراهه رفته است.

نکونام با تأکید بر اینکه وجود چنین پیوند محکم بین مردم و رهبر در طول تاریخ بی سابقه است، ابراز داشت: موقعیت شناسی از ویژگی‌های خاص مردم این کشور است، مردم به خوبی رویدادها را رصد و در مواقع موردنیاز موج کوبنده مردم با مشت‌های گره خورده برای دفاع از حقانیت انقلاب به خیابان‌ها سرازیر شده است.

وی تصریح کرد: درک فوق‌العاده و قدرت تحلیل مردم موجب شده تا شناخت آنها از مسائل روز بسیار دقیق و موشکافانه باشد.

این مسئول ایمان را از انگیزه‌های اصلی حضور مردم در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برشمرد و گفت: انگیزه اصلی مردم در تمامی حضورهای سرنوشت ساز خود در صحنه‌های انقلاب سیاست نیست بلکه ایمان است، ایمان نیروی محرکه میان مردم و رهبری است.

انتهای پیام/68006/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول