اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان برای رفع نواقص کشتارگاه گچساران اقدام کنند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد به نقش و جایگاه کشتارگاه‌ها در سلامتی جامعه و عرضه بهداشتی گوشت اشاره کرد و خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان این شهرستان به کشتارگاه و رفع نواقص موجود شد.

مسئولان برای رفع نواقص کشتارگاه گچساران اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز مدیرکل دامپزشکی و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار و مسئولان شهرستانی از کشتارگاه نیمه صنعتی دام گچساران بازدید کردند.

محسن صادقی به نقش و جایگاه کشتارگاه‌ها در سلامتی جامعه و عرضه بهداشتی گوشت اشاره کرد و خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان این شهرستان به کشتارگاه و رفع نواقص موجود شد.

مدیر‌کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در 9 ماهه گذشته از سال‌جاری تعداد 100 هزار و 862 رأس دام سبک و سنگین در شش کشتارگاه دام و تعداد 835 هزار و 268 قطعه طیور در سه کشتارگاه صنعتی طیور این استان قبل، حین و پس از کشتار بازرسی بهداشتی و شرعی صورت پذیرفته که در این راستا مقدار 12 هزار و 122 کیلوگرم گوشت قرمز و تعداد 23 هزار و 966 قطعه طیور به‌دلیل مشکلات بهداشتی و مسائل ذبح شرعی از چرخه مصرف شهروندان حذف و معدوم شد.

گفتنی است، در پایان این بازدید مقرر شد جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستانی با محوریت دامپزشکی شهرستان گچساران در محل فرمانداری تشکیل و مشکلات و نواقص موجود مرتفع شود.

انتهای‌پیام/82009/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول