اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امشب آغاز می‌شود

نمایش فیلم‌های جشنواره عمار در گتوند

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری جشنواره عمار گتوند از نمایش فیلم‌های این جشنواره برای گروه سنی نوجوان در سطح این شهرستان خبر داد.

نمایش فیلم‌های جشنواره عمار در گتوند

حبیب‌الله حیدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: برای ارتقای سطح بصیرت جامعه باید از نسل جوان و نوجوان فعالیت‌ها را آغاز کرد و به این دلیل در حال سامان‌دهی برنامه‌ها برای نمایش فیلم‌های جشنواره عمار برای سنین جوانان و نوجوانان هستیم.

وی گفت: در این باره فیلم‌هایی نیز در نظر گرفته شده که به صورت انیمیشن تولید شده است و به نمایش در می‌آید.

حیدرزاده تاکید کرد: فیلم‌های «نبرد خلیج» و «شف» قرار است برای سنین نوجوانان و خردسالان در مدارس ابتدایی به نمایش گذاشته شود.

وی درباره نمایش دیگر فیلم‌های این جشنواره تاکید کرد: قرار است در برخی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گتوند نیز این فیلم‌ها به نمایش درآید.

مسئول برگزاری جشنواره عمار گتوند خاطرنشان کرد: این جشنواره از امشب در کانون فرهنگی خاتم‌الرسول شهرستان گتوند آغاز می‌شود و به مدت سه شب ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: برای نمایش این فیلم‌ها در مرکز شهر گتوند نیز با مسئولان و متولیان امور فرهنگی در حال برنامه‌ریزی و تدارک مکان مناسب هستیم.

انتهای پیام/72006/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول