اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا و شیرجه استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه سه شنا برای دانشجویان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه سه شنا برای دانشجویان رشته‌های تربیت بدنی دانشگاه‌های کلانشهر تبریز خبر داد.

برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه سه شنا برای دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید جواد مرتضوی امشب در جلسه مشترک ریاست هیئت شنا با مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های تبریز اظهار کرد: تلاش هیئت شنای ا‌ستان این است تا دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه‌های تبریز به بهترین نحو از فرصت‌های موجود برای پیشبرد برنامه‌های درسی و آموزشی خود به صورت عملی و کاربردی استفاده کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های فدراسیون شنای کشور درباره ترویج شنا در سطح استان‌ها ابراز داشت: خوشبختانه بسترهای مناسبی را در این زمینه از سوی فدراسیون شاهدیم و تنها همکاری تنگاتنگ دانشگاه‌ها می‌تواند استفاده بهینه از فرصت‌های آموزشی فدراسیون را برای علاقمندان فراهم کند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: این استان از توانمندی‌های بسیاری در این رشته‌های ورزشی برخوردار است و در صورت توجه مسئولان ذ‌ی‌ربط و رشد و باروری استعدادهای لازم، قابلیت آن را دارد که به قطب شنای کشور تبدیل شود.

وی گفت: شنا از جمله رشته‌های ورزشی است که از بدو تولد بشر با سلامتی جسم ارتباط مستقیم داشته و برای تمام اقشار جامعه اعم از زن و مرد اهمیت بسیار زیادی دارد و تلاش ما بر این است که این رشته در استان به جایگاه بهتری دست یابد.

مرتضوی ادامه داد: این حرکت آغازی برای همکاری سایر هیئت‌های ورزشی استان با دانشگاه‌ها برای توسعه مهارت‌های ورزشی به صورت علمی و تخصصی است و دانشگاه‌های تبریز هم از پیشگام شدن این هیئت در اجرای برنامه‌های مشترک ورزشی بسیار استقبال کرده‌اند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان آذربایجان‌شرقی در ادامه از برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه سه شنا برای دانشجویان رشته‌های تربیت بدنی دانشگاه‌های کلانشهر تبریز خبر داد.

انتهای پیام/60001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول