اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم عنوان کرد

چشم بیدار رهبری در تاکید بر افزایش جمعیت

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: مقام معظم رهبری اخیراً بر مسئله افزایش جمعیت تاکید فراوانی داشته‌اند و این امر نشان‌دهنده چشم بیدار ایشان است.

چشم بیدار رهبری در تاکید بر افزایش جمعیت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امروز در دیدار با رئیس سازمان ثبت احوال کشور و هیئت همراه با بیان اینکه فعالیت این سازمان دارای اهمیت ویژه‌ای در سطح کشور است ابراز کرد: در خصوص ارائه آمار هویتی و جمعیتی حساسیت‌های خاصی وجود دارد که سختی کار سازمان ثبت احوال را نشان می‌دهد.

وی افزود: مقام معظم رهبری اخیراً بر مسئله افزایش جمعیت تاکید فراوانی داشته‌اند و این امر نشان‌دهنده چشم بیدار ایشان است و مسئولان هم باید وظیفه خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند و منویات رهبری را که به مصلحت نظام است در کشور پیاده سازند.

دشمنان به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در ایران هستند

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در ایران هستند، گفت: آن‌ها سعی می‌کنند رشد جمعیت را در کشورهای مسلمان در وضعیتی که به نفع خودشان باشد تغییر دهند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران و اسلام پیشرفت خود را بر اساس نابسامانی‌های دیگران طراحی کرده‌اند و آبادانی آن‌ها نیز در تخریب سایر مناطق است بنابراین به دنبال کاهش جمعیت در میان سایر ملل هستند.

در تنظیم شجره‌نامه‌ها دقت شود

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر حفظ درست اسناد هویتی مردم توسط سازمان ثبت احوال تصریح کرد: چنانچه شجره‌نامه‌ها و ارتباط نسل‌ها و نسب‌ها به گونه‌ای صحیح تنظیم نشود، جامعه با مشکلاتی مواجه خواهد شد که عرصه را برای جاعلان اسناد فراهم می‌آورد.

وی بیان داشت: ثبت احوال جمهوری اسلامی همواره به صورت خالصانه فعالیت کرده و سعی داشته است اطلاعات هویتی افراد را با رعایت امانت به صورتی دقیق جمع‌آوری کند.

سعیدی با بیان اینکه خدشه در اسناد هویتی موجب بروز مشکلات فراوانی در جامعه می‌شود گفت: بنی‌امیه از نخستین حکومت‌هایی بودند که با این کار خود معضلات فراوانی برای مردم به وجود آوردند.

انتهای پیام/78004/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول