اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای پدافند غیر عامل خراسان‌رضوی:

پدافند غیر‌عامل در تمام امور یک اصل است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای پدافند غیر عامل خراسان‌ رضوی گفت: مصون‌سازی جامعه با عمل صحیح به پدافند غیر عامل از سوی مسئولان به دست خواهد آمد.

پدافند غیر‌عامل در تمام امور یک اصل است

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، حسین رجبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طرقبه شاندیز اظهار داشت: در دین اسلام دفاع به عنوان یک مبنای دینی تلقی می‌شود و به صورت یک تکلیف بر دوش مردم و مسئولان قرار دارد.

دبیر شورای پدافند غیر عامل خراسان‌رضوی اظهار داشت: در آیات قرآن کریم به صراحت در خصوص اهمیت دفاع از مرز و بوم و حراست از مردم تاکید شده است.

رجبی افزود: پدافند غیر عامل در همه امور یک اصل است و مصون‌سازی جامعه بر عهده مسئولان است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در شمال آفریقا و برخی کشورهای اسلامی دیگر خاطر نشان کرد: انقلاب مردم در کشورهای اسلامی در راستای عمل به پدافند غیر عامل به دست آمد.

مشاور استاندار خراسان‌رضوی افزود: در طول سال‌های انقلاب اسلامی این مردم بوده‌اند که از نظام و ولایت فقیه دفاع کرده‌اند.

وی با اشاره به جنگ‌های نوین امروز تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را در راستای ضربه زدن به فضای سایبری کشور خواهد کرد زیرا امروز ایران جزو قدرت‌های اصلی عرصه سایبری است.

رجبی با اشاره به دستاوردهای حضور آمریکا در کشورهای همسایه اظهار داشت: مردم کشور ما هیچ میلی برای رابطه با آمریکا ندارند زیرا نتیجه آن را سال‌هاست که از نزدیک در عراق و افغانستان مشاهده کرده‌اند.

دبیر شورای پدافند غیر عامل خراسان‌رضوی ادامه داد: با افزایش آستانه تحمل مردم و مقاومت و پایداری ملی که یکی از ضروریات است، فرصت هر گونه تهدید از دشمن گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان در پایان گفت: امیدواریم با ایجاد زمینه‌های مناسب، گام‌های محکمی در راستای تولید دانش، ارتقای توان بازدارندگی و تقویت نهادهای تخصصی برای مقابله با تهدیدات برداریم.

انتهای پیام/70007/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول