اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور

تیم والیبال بانوان میزان مشهد به مصاف متین ورامین می‌رود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان مشهد اظهار داشت: حضور چندین ملی‌پوش در تیم متین ورامین و تجربه بالای این تیم در لیگ برتر کار را برای تیم ما مشکل می‌کند ولی با هدف پیروزی به میدان می‌رویم.

تیم والیبال بانوان میزان مشهد به مصاف متین ورامین می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مرضیه داوطلب که تیمش در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور در روز پنجشنبه 7 دی ماه میهمان تیم والیبال بانوان متین ورامین تهران است عنوان کرد: این تیم علاوه بر بهره‌گیری از فاطمه رشیدی کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان کشور و ملی‌پوشان دیگر از تجربه و سابقه بیشتری نسبت به تیم ما در لیگ برتر برخوردار است.

وی با بیان اینکه بازی دشواری را پیش رو خواهیم داشت اظهار داشت: با اینکه تجربه زیادی از حضور در لیگ برتر نداریم مقابل هیچ تیمی احساس ضعف و ناامیدی نمی‌کنیم و با هدف پیروزی و بازی خوب به میدان می‌رویم.

وی با اشاره به آمادگی کامل تیمش برای رویارویی با حریف این هفته خود بیان داشت: بازیکنان با تمرینات منظمی که داشته‌اند از شرایط خیلی خوبی برای حضور در بازی روز پنج‌شنبه برخوردارند.

سرمربی تیم والیبال بانوان میزان مشهد با اشاره به میزبانی تیمش در بازی بعدی در روز 28 دی ماه مقابل گیتی پسند اصفهان عنوان کرد: با توجه به برگزاری امتحانات برخی از بازیکنانمان در هفته برگزاری این دیدار، پیشنهاد انجام یک هفته زودتر این بازی را به فدراسیون والیبال کشور داده‌ایم.

انتهای پیام/70003/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول