اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تاکسیرانی خبر داد

تداخل مدیریتی مشکل اساسی نظارت بر تاکسی‌های تلفنی است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: تداخل مدیریتی مشکل اساسی نظارت بر تاکسی‌های تلفنی است.

تداخل مدیریتی مشکل اساسی نظارت بر تاکسی‌های تلفنی است

رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: تداخل مدیریتی سازمان تاکسیرانی و اتحادیه اتومبیل‌های کرایه شهر اصفهان سبب شده نتوانیم نظارت مناسبی بر آژانس‌های سطح شهر اصفهان داشته باشیم

وی در ادامه افزود: تعدادی از تاکسی تلفنی‌ها تحت نظارت سازمان تاکسیرانی هستند و مابقی زیر نظر اتحادیه تاکسیرانی است و اگر شرایطی مهیا شود که تمامی تاکسی تلفنی‌ها زیر نظر یک سازمان باشند بستر مناسب‌تری برای نظارت مهیا می‌شود.

معاون اجرایی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اصفهان اظهار کرد: نرخ تاکسی‌های گردشی، تاکسی‌های ویژه آژانس‌ها و سرویس‌های مدارس فقط سالی یک‌بار توسط شورای شهر مصوب می‌شود و هر افزایش نرخی توسط رانندگان غیر قانونی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تا به حال شکایتی به بازرسی این سازمان ارائه شده افزود: مواردی گزارش شده است که با احضار راننده خاطی و شاکی در سازمان تاکسیرانی، مسئله حل شده و در پی آن متخلف به کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌گردد، سازمان تمام توان خود را برای سالم سازی ناوگان تاکسیرانی به کار می‌بندد، چرا که رانندگان امین مردم هستند.

عسگری نژاد تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه افزایش خودسرانه قیمت و یا بروز هرگونه رفتار دور از ادب توسط رانندگان، مراتب را به بازرسی سازمان تاکسیرانی اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: سازمان تاکسیرانی تمام توان خود را برای ایجاد محیطی امن برای خانواده‌ها به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول