اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور صورت می‌گیرد

اجرای آزمایشی طرح «آتش‌نشان یار دانش‌آموز» در مدارس اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: طرح «آتش‌نشان یار دانش‌آموز» برای نخستین بار در سطح کشور از ابتدای بهمن ماه امسال در مدارس شهر اصفهان اجرا می‌شود.

اجرای آزمایشی طرح «آتش‌نشان یار دانش‌آموز» در مدارس اصفهان

علیرضا یاوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این سازمان اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی اصفهان از مدت‌ها پیش به دنبال انجام برنامه‌ریزی‌های مدون، نسبت به طراحی نظام آموزشی ایمنی و آتش‌نشانی اقدام کرده است.

وی اجرای هر دانش‌آموز، یک آتش‌نشان را یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی سازمان آتش‌نشانی اصفهان دانست و اضافه کرد: مطالعه، برنامه‌ریزی و طراحی نظام آموزشی ایمنی و آتش‌نشانی توسط کارشناسان آموزش سازمان آتش‌نشانی از ابتدای امسال آغاز شده و در آینده‌ای نزدیک این طرح در مدارس شهر اصفهان اجرا می‌شود.

معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای این طرح با هماهنگی سازمان دانش‌آموزی، نواحی پنج‌گانه آموزش و پرورش و ناحیه جی در مدارس اصفهان تصریح کرد: طرح آتش نشان یار دانش‌آموز به صورت آزمایشی برای نخستین بار در سطح کشور از ابتدای بهمن ماه امسال تا پایان سال تحصیلی جدید در مدارس ابتدایی گزینش شده اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه البته پس از سنجش و ارزیابی این طرح، طرح آتش نشان یار دانش‌آموز را در سال آینده به صورت گسترده در شهر اصفهان عملیاتی می‌کنیم، ادامه داد: این طرح به عنوان نخستین طرح کامل آتش‌نشان داوطلب در سطح کشور به شمار می‌رود.

یاوری با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی اصفهان آموزش‌های مورد نیاز را به صورت یک نظام آموزشی ایمنی و آتش‌نشانی در کنار نظام آموزش و پرورش طراحی کرده است، تاکید کرد: این طرح به تمام دوره‌های تحصیلی اختصاص دارد.

انتهای پیام/63004/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول