اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسامی تیم ملی کبدی بانوان و آقایان اعلام شد

حضور 7 بانو و آقای اصفهانی در تیم ملی کبدی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: با اعلام اسامی تیم ملی کبدی دو نفر از آقایان و پنج نفر از بانوان کبدی کار اصفهانی به عنوان مربی و بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

حضور 7 بانو و آقای اصفهانی در تیم ملی کبدی

سید علی‌اصغر حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با اعلام اسامی نفرات تیم ملی برای حضور در اردوی تیم ملی، نام هفت بانو و آقای اصفهانی به عنوان مربی و بازیکن در این لیست دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: خانم زهرا حسینی به عنوان مربی تیم ملی کبدی انتخاب و مرضیه عشقی، سمیرا عطایی، نفیسه حسینی‌نسب و رویا داودیان نیز به عنوان بازیکن از استان اصفهان در اردوی تیم ملی حضور می‌یابند.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان با اشاره به اسامی کبدی‌کاران آقای اصفهانی برای حضور در اردوی تیم ملی نیز تاکید کرد: در این بخش نیز آقای اصغر کمالی‌مقدم به عنوان مربی تیم ملی و محمود کمالی به عنوان بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: اردوی تیم ملی بانوان از هفتم دی‌ماه و اردوی تیم ملی آقایان نیز از 15 دی‌ماه سال جاری به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی 2013 کره جنوبی در تهران تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/63020/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول