اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت و احوال هشترود خبر داد

افزایش امید به زندگی در هشترود/ پیشتازی پسران از دختران در هشترود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت و احوال هشترود از افزایش امید به زندگی در این شهرستان خبر داد و گفت: از کل ولادت‌های ثبت شده 403 مورد متعلق به نوزادان پسر و 355 مورد متعلق به نوزادان دختر بوده است.

افزایش امید به زندگی در هشترود/ پیشتازی پسران از دختران در هشترود

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، محبوب ایمانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان فوت‌های اتفاق افتاده در هشترود در طی هشت ماهه سال‌جاری 196 مورد بوده که نسبت به آمار زمان مشابه سال قبل که 224 مورد بوده است حدودا 12 درصد کاهش داشته است که این امر نشان از  افزایش امید به زندگی در هشترود است.

وی افزود : از کل فوت‌های ثبت شده 72 مورد در مناطق شهری و 124 مورد روستایی به ثبت رسیده است.از کل فوت‌های ثبت شده 99 نفر مرد و 97 مورد متعلق به زنان بوده است.

این مقام مسئول مهم‌ترین علل فوت در هشت ماهه سال 91 را بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان‌ها و تومورها، حوادث غیرعمدی و کهولت و بیماری‌های دستگاه تنفسی عنوان کرد.

ایمانی افزود: بررسی آماری وقایع ثبت شده ازدواج در شهرستان نشان می‌دهد که در طی هشت ماهه سال‌جاری تعداد 623 مورد واقعه ازدواج در شهرستان به ثبت رسیده که در مقایسه با زمان مشابه در سال قبل که 724 مورد بوده است 14 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

ایمانی 41 درصد از ازدواج‌های شهرستان هشترود را در مناطق شهری و 59 درصد را در مناطق روستایی اعلام کرد.

رئیس اداره ثبت و احوال هشترود خاطرنشان کرد : در طی هشت ماهه امسال نیز 758 مورد ولادت به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  (806مورد ) حدود شش در صد کاهش داشته است. از کل ولادت‌های ثبت شده 403 مورد متعلق به نوزادان پسر و 355 مورد متعلق به نوزادان دختر بوده است.

انتهای پیام/60002/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول