اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اهالی منطقه «حارم» ادلب در چنگ افراد مسلح

خبرگزاری فارس: تعداد زیادی از گروه های مسلح وارد شهر حارم در حومه ادلب واقع در شمال غرب سوریه شدند و تعداد زیادی از کمیته های مردمی را کشته و ده ها تن دیگر را دستگیر کردند.

اهالی منطقه «حارم» ادلب در چنگ افراد مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ادلب تعداد زیادی از گروه‌های مسلح وارد منطقه «الطارمه» و «القلعه» در شهر حارم در حومه ادلب شدند و توانستند به طور کامل بر این منطقه سیطره پیدا کنند.

افراد مسلح به کمیته های مردمی موجود در منطقه که مسئول حفظ امنیت منطقه بودند حمله کردند و تعداد زیادی از کمیته های مردمی را کشتند و ده ها تن دیگر را نیز دستگیر کردند.

این در حالی است که گروه های مسلح از ماهها پیش منطقه «الطارمه» و «القلعه» را از همه طرف محاصره کرده بودند و چندین بار سعی داشتند وارد منطقه شوند و مردم را هدف تیرهای خود قرار می دادند و چندین بار این منطقه را بمباران کردند و دهها تن از عناصر کمیته‌های مردمی و زنان و کودکان را به قتل رساندند.

این در حالی است که «قلعه الحارم» باستانی به مقدار زیادی تخریب شد. این قلعه که پناهگاه ساکنان منطقه است توسط تروریست‌های مسلح هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفته بود.

این درحالی است که پیش از این خبرنگار ما از وضعیت بد معیشتی و درمانی مردم در این منطقه به خاطر محاصره شدن آن توسط تروریست ها خبر داده بود.

پیش از این عناصر کمیته های مردمی و ساکنان این منطقه که از اهل سنت و طرفدار بشار اسد هستند با تروریست‌های مسلح درگیر شدند و تروریست ها بارها سعی داشتند تا وارد این منطقه شوند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول