اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت احوال شهرستان بابلسر:

امکان جعل در شناسنامه‌های جدید وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس ثبت احوال شهرستان بابلسر گفت: با صدور شناسنامه الکترونیکی امکان جعل و تحریف به کم‌ترین حد می‌رسد و این شناسنامه‌های جدید ایمنی بالایی دارند.

امکان جعل در شناسنامه‌های جدید وجود ندارد

میرکمال‌الدین میراسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: سازمان ثبت احوال در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در برنامه چشم‌انداز 20 ساله نظام برنامه‌های متنوعی را در دستور کار خود قرار داده که از آن جمله می‌توان به صدور کارت هوشمند ملی، آرشیو الکترونیک اسناد، صدور شناسنامه مکانیزه بالای 15 سال، ایجاد پایگاه شناسایی ایرانیان و تقویت پایگاه داده‌های جمعیتی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه ثبت احوال آشنایی مردم با خدمات ثبت و احوال و اهمیت امور مربوط به هویت افراد، رضایتمندی، خدمت در زمان کوتاه، سریع و صحیح است گفت: در حقیقت ما مرزبانان هویتی جامعه بوده و خدمت به مردم از جمله وظیفه اصلی ما است.

رئیس ثبت احوال شهرستان بابلسر از 7 هزار و 405 واقعه ولادت و وفات در 9 ماه نخست سال جاری خبر داد و اشاره کرد: از این تعداد 5 هزار و 997 واقعه فوتی و هزار و 428 واقعه ولادت است.

میراسماعیلی در مورد ازدواج و طلاق یادآور شد: ازدواج ثبت شده در این مدت 806 واقعه و طلاق ثبت شده 212 واقعه است.

وی با اشاره به اینکه به زودی تمام شناسنامه‌های این شهرستان الکترونیکی می‌شود بیان داشت: با صدور شناسنامه الکترونیکی امکان جعل و تحریف به کمترین حد ممکن می‌رسد.

انتهای پیام/86010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول