اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

9 دی، روز بیعت مردم با ولایت بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی نشان‌دهنده بیعت مردم ایران با ولایت فقیه بود.

9 دی، روز بیعت مردم با ولایت بود

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: تمام برگ برگ کتاب انقلاب اسلامی ایران نشان‌دهنده روزها و صحنه‌هایی است که حرکت آن از عمق وجود ملتی وفادار نشأت گرفته است.

وی با اشاره به حماسه پر شور 9 دی ماه در سال 88 گفت: حماسه 9 دی نشان از بیعت مردم ایران با ولایت داشت که با حضور خود نشان دادند با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی پایان‌دهنده فتنه‌ای بود که ریشه آن از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب به پا شده و قصد داشت با این فتنه دل مردم ایران را از امام و انقلاب و رهبری نظام سرد کنند اما مردم با حضور بی‌نظیر خود در روز بصیرت پاسخ دشمن را دادند.

وی با بیان اینکه دشمن هرگز از فتنه‌گری و کینه‌توزی علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی دست بر نداشته است گفت: مشکل اصلی امروز دشمنان با ملت ایران، دین اسلام و آرمان‌های امام‌ و انقلاب است و برای جدایی مردم از آن توطئه‌های مختلفی را طراحی می‌کنند.

آریایی‌نژاد افزود: به فرموده امام راحل(ره)، ملت ایران از مردم حجاز در عهد رسول‌الله بهتر بوده و با بصیرت و هوشیاری دشمن را در راه رسیدن به اهدافش ناکام می‌گذارند.

وی در پایان سخنانش بر همدلی مسئولان با مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان باید مراقب باشند و در مسیر ولایت حرکت کنند و از اختلاف نظرها به شدت بپرهیزند تا در امتحانات مردود نشوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همه ما شاهد این بوده‌ایم که کسانی که بر خلاف مسیر ولایت حرکت کرده‌اند مردود و سرانجامشان سقوط بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: امسال نیز مردم شهرستان ملایر همچون گذشته که در همه صحنه‌ها حضور پرشور خود را ثابت کرده‌اند در حماسه بزرگ 9 دی‌ ماه با آرمان‌های امام و شهدا و رهبری انقلاب عهدی دوباره خواهند بست.

انتهای پیام/89013/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول