اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز:

داور دیدار با صبای قم سر تیم ما را برید/ این داور را عمداً انتخاب کردند تا ببازیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز با اشاره به اینکه داور دیدار تیم ما با صبای قم سر نماینده تبریز را برید، گفت: این داور را عمداً انتخاب کردند تا ببازیم.

داور دیدار با صبای قم سر تیم ما را برید/ این داور را عمداً انتخاب کردند تا ببازیم

اسماعیل تقی‌پور بعد از باخت سنگین تیمش در هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کسب حداقل امتیاز در این بازی برای ما میسر بود، اما متاسفم که داور بازی اجازه نداد که این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: علیرضا عبدالغنی در هفته گذشته که مهمان تیم گیتی‌ پسند اصفهان بودیم، داور اول بود و در آن مسابقه نیز بهترین بازیکن من را از زمین اخراج کرد.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: عبدالغنی در این بازی هم در حالی که باید با پایان محدودیت خطای تیمی صبای قم دو بار از نقطه دوم به سود ما اعلام پنالتی می‌کرد، به عمد خطاهای صددرصد بازیکنان صبا را نگرفت و در عوض صبا بر گل‌های خود افزود.

تقی‌پور تصریح کرد: این چه مدل برنامه‌ریزی در کمیته داوران است که یک داور را در فاصله چند روز برای دو بازی مهم انتخاب می‌کنند، در حالی که در این دو بازی تیم ما به شدت ضربه دید؛ تردید ندارم که تصمیم برای انتخاب داور در بازی‌های ما با صبا و گیتی پسند عمدی بوده است.

وی تأکید کرد: قصد داشتم تیم را از زمین بازی بیرون بکشم، چراکه دیگر حریف داور مسابقه نبودیم؛ این داور آنقدر اشتباهات سنگین و عجیب و قریب انجام داد که تیم ما را از شرایط خوب خود خارج کرد، وگرنه هرگز با اختلاف 4 گل به صبا نمی‌باختیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز بیان داشت: هرگز ارزش‌های تیم صبای قم را نادیده نمی‌گیرم، چراکه آنها صدرنشین لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند و مدعی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند، اما انصافاً اگر داور اول بازی اشتباهات صددرصد نداشت ما می‌توانستیم صبا را در قم متوقف کنیم.

تقی‌پور یادآور شد: من از تمام بازیکنان تیمم در این دیدار حساس خارج از خانه برابر صدرنشین لیگ برتر فوتسال راضی هستم، چرا که آنها با تمام توان خود، مصمم و باانگیزه در مقابل صبای قم قرار گرفتند و فوتسال خوبی به نمایش گذاشتند، اما نگران روحیه آنها هستم که به شدت از اشتباهات داوری ضربه خورده است.

وی در پایان اذعان داشت: ما تیمی نبودیم که به راحتی تسلیم صبای قم شویم، اما علیرضا عبدالغنی با اشتباهات شدید خود کاری کرد که صبا هر چقدر در مقابل بازیکنان باانگیزه و فوتسال با برنامه ما در نیمه اول سختی کشیده بود، در نیمه دوم به راحتی بر تعداد گل‌های زده خود بیفزاید.

انتهای پیام/78002/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول