اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تحقق تسهیلات

کارگاه شن و ماسه در خاکعلی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار خاکعلی گفت: در صورت تحقق تسهیلات از سوی سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کل کشور، کارگاه شن و ماسه در شهر خاکعلی احداث و راه‌اندازی می‌شود.

کارگاه شن و ماسه در خاکعلی راه‌اندازی می‌شود

احمد محمدی ملالر، شهردار خاکعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: شهرداری خاکعلی مبلغ 15 میلیارد ریال برای راه‌اندازی کارگاه شن و ماسه از سازمان شهرداری‌ها درخواست تسهیلات داده که تاکنون تحقق نیافته است.

وی افزود: با دریافت تسهیلات نسبت به خرید ماشین‌آلات سنگین، لودر و گریدر اقدام خواهیم کرد که اگر کارگاه شن و ماسه احداث و راه‌اندازی شود در ایجاد درآمد پایدار برای شهر خاکعلی بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری خاکعلی از درآمد پایداری برخوردار نیست، با راه‌اندازی کارگاه شن و ماسه و ایجاد درآمد پایدار، در آینده نزدیک شاهد شکوفایی، توسعه، عمران و آبادانی این شهر خواهیم بود.

شهردار خاکعلی با اشاره به اینکه شهرداری خاکعلی نیاز مبرم به نیرو دارد، عنوان کرد: شهرداری خاکعلی در رشته‌های عمران، خدمات شهری، شهرسازی و فضای سبز به نیروی متخصص نیازمند است که امیدواریم مسئولان استانی نسبت به تأمین نیرو با توجه به انتقال نیروهای شهرداری، تدابیر لازم را بیندیشند.

ملالر در پایان یادآور شد: از سال 83 تاکنون تنها یک خودروی آتش‌نشانی در بخش بشاریات به مرکزیت شهر خاکعلی به مردم خدمات ارائه می‌دهد، با توجه به حوادث متعدد در شهر خاکعلی به ویژه روستاهای بخش بشاریات، باید مسئولان نسبت به تأمین و افزایش خودروی آتش‌نشانی تمهیدات لازم را بیندیشند تا اگر شاهد رخ دادن دو حادثه در بخش بشاریات بودیم، تبعات سویی برای مردم نداشته باشد، چراکه با یک خودروی آتش‌نشانی، تنها می‌توانیم نسبت به مهار یک حادثه اقدام کنیم.

انتهای پیام/77006/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول