اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سوگواره ملی عکس مهر محرم خبر داد

11 دی ماه؛ پایان کار پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم»

خبرگزاری فارس: دبیر سوگواره ملی عکس مهر محرم، 11 دی ماه امسال را زمان پایان کار پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم» در سمنان اعلام کرد.

11 دی ماه؛ پایان کار پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم»

میثم قدس‏پور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: مراسم اختتامیه پنجمین سوگواره عکس «مهر محرم»، دوشنبه، یازدهم دی ماه و از ساعت 18 در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم، از برگزیدگان عکس محرم در دو بخش استانی و ملی و همچنین عکس برگزیده مردمی با حضور هیئت داوران به سرپرستی استاد افشین شاهرودی و مسئولان استانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر مؤسسه موج فرهنگ افزود: نمایشگاه عکس «مهر محرم» در روز 18 آذر ماه با حضور نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان و مسئولان نهادهای فرهنگی استان در فرهنگ‏سرای کومش سمنان افتتاح شد و به مدت یک هفته پذیرای علاقه‏مندان به هنر عاشورایی بود.

قدس‏پور بیان داشت: سپس از 27 آذر ماه تا چهارم دی ماه، نگارخانه خورشید حوزه هنری استان میزبان 40 عکس از استان سمنان و 11 استان کشور بود.

دبیر سوگواره ملی عکس مهر محرم با بیان اینکه از تمام عکاسان راه یافته به نمایشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد، از عکاسان استانی و ملی تقاضا کرد تا با مراجعه به سایتwww.mojefarhang.com  پیگیر اخبار مربوط به مراسم اختتامیه و اسکان در شهر سمنان باشند.

قدس‏پور از همکاری صمیمانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، حوزه هنری استان سمنان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و رسانه‏ها در اجرای پنجمین سوگواره عکس مهر محرم قدردانی و از عموم مردم ولایت‏مدار استان سمنان برای حضور در مراسم اختتامیه پنجمین سوگواره عکس مهر محرم دعوت کرد.

انتهای پیام/22492/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول