اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره سهام عدالت خلیل‌آباد خبر داد

توزیع 14 میلیارد ریال سود سهام عدالت در خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره سهام عدالت خلیل‌آباد گفت: توسط تعاونی سهام عدالت شهرستان خلیل‌آباد تاکنون به 15 هزار نفر جمعیت تحت پوشش و دهک‌های تعریف شده 14 میلیارد ریال سود سهام توزیع شده است.

توزیع 14 میلیارد ریال سود سهام عدالت در خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده؛ فرماندار خلیل‌آباد صبح امروز در دیدار با سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای تعاونی سهام عدالت شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری، واگذاری امور به مردم به ویژه در دولت نهم بود.

مرادزاده توزیع متعادل ثروت ملی و گسترش مالکیت در سطح عموم به منظور تأمین عدالت اجتماعی، تشویق به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری، کاهش تصدی‌گری دولتی و افزایش سهم بخش خصوصی و تعاونی در اقتصاد کشور از طریق واگذاری سهام را از اهداف توزیع سهام عدالت در کشور نام برد.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به استعداد این شهرستان با توجه به برداشت محصولات مختلف افزود: برداشت محصول انگور، انار و تولید کشمش سبز قلمی امتیاز این شهرستان است که سرمایه‌گذاران می‌توانند در قالب تعاونی و خصوصی با استفاده از تمهیدات فراهم شده در شهرستان از آن برخوردار شوند.

وی تعاون را یک بخش اقتصادی کشور نام برد و گفت: ایجاد اشتغال کشور از طریق تشکیل تعاونی و نگاه همدلی میسر است.

فرماندار خلیل‌آباد ایجاد 170 هزار شرکت تعاونی در کشور را اشتیاق مردم به کار گروهی دانست و افزود: در ایران اسلامی در حال حاضر 341 تعاونی سهام عدالت به فعالیت مشغول هستند که نزدیک به 45 میلیون نفر را تحت پوشش دارند.

در این جلسه حجت‌الاسلام سیدرضا علوی رئیس هیئت مدیره سهام عدالت شهرستان خلیل‌آباد نیز گفت: مشورت کردن و تعاون دو مبحث اسلامی است که از دیدگاه اسلام به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه کار گروهی و شور، سبب خیر و برکت الهی است اظهار کرد: توسط تعاونی سهام عدالت شهرستان خلیل‌آباد تاکنون به 15 هزار نفر جمعیت تحت پوشش و دهک‌های تعریف شده 14 میلیارد ریال سود سهام توزیع شده است.

انتهای پیام/70017/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول