اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‎الله دهه فجر

7 خانه بهداشت روستایی در لرستان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر هفت خانه بهداشت روستایی در سطح لرستان به بهره‌برداری می‌رسند.

7 خانه بهداشت روستایی در لرستان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ارشیر شیخ‌آزادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در ایام‎الله دهه فجر هفت خانه بهداشت روستایی به مساحت 700 مترمربع با اعتبار پنج میلیارد ریال در استان افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این خانه‎های بهداشت روستایی در روستاهای گندمینه، چال‎فهره و گلی‎چاس الیگودرز، چناربگالی در خرم‎آباد، خوشنام‎وند، درب‎گنبد و کونانی در کوهدشت افتتاح و به بهره‎برداری می‌رسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه از افتتاح غیررسمی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به همین منظور اقدامات اساسی برای بهره‌برداری از این مرکز درمانی استان انجام شده است.

شیخ‌آزادی افزود: هم‌اکنون بخش درمانگاه تخصصی، اورژانس و بخش بستری پشتیبان اورژانس به صورت کامل تجهیز شده که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این بهره‌برداری به صورت غیررسمی است، اما با تجهیز بخش‌های مختلف این بیمارستان در آینده تمام بخش‌ها به صورت رسمی و با حضور برخی مسئولان ارشد کشوری به ویژه در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: این بیمارستان در بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی به ویژه جراحی، قلب، اطفال، جراحی و زنان و زایمان به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهد کرد تا پس از سال‌ها انتظار، مردم بتوانند خدمات مطلوب درمانی دریافت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان متذکر شد: اکنون این بیمارستان با 220 تخت در هفت طبقه با بخش‌های مختلف احداث شده و در حال حاضر بحث تجهیز بیمارستان در حال انجام است.

انتهای پیام/2304/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول