اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خواستار شد

ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه پیام نور اهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه پیام نور شهرستان اهر شد.

ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه پیام نور اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، غلامحسین فلاحی‌باباجان ظهر امروز در همایش راهکارهای پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه پیام نور واحد اهر، بر توسعه کمی و کیفی این دانشگاه تأکید کرد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور در شهرستان اهر تنها دانشگاه دولتی است و وضع موجود قابل قبول نیست بلکه باید به جایگاه واقعی خود که بیش از این است برسد تا همپای سایر مراکز آموزش عالی و حتی بالاتر از آنها باشد.

فلاحی‌باباجان از مسئولان کشوری و استانی خواست از لحاظ توسعه ساختمان و افزایش رشته‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر به دانشگاه پیام نور واحد اهر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، امنیت در کشور را اساسی‌ترین شاخص توسعه دانست و افزود: اگر امنیت در جامعه حاکم نباشد توسعه مفهومی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در کنار امنیت برای رسیدن به توسعه پایدار در کشور باید استفاده برابر از امکانات، تلاش در مسئولیت‌ها، به کار بردن علم، تخصص‌گرایی و رعایت منافع ملی مدنظر باشد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نقش نیروی انتظامی در مبارزه با اعتیاد و جلوگیری از ورود موادمخدر به کشور و تقدیم چند شهید در این مبارزه افزود: دشمنان نظام اسلامی برای جلوگیری از توسعه کشور در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی و غیره دست به هر کاری می‌زنند که یکی از این کارها ورود مواد مخدر است لذا باید در کنار مبارزه با این بلای خانمانسوز، در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم تا به اهداف شوم و پلیدشان نرسند.

در این همایش، کارشناس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، یکی از راه‌های کشانده شدن جوانان به سوی اعتیاد را دوستان ناباب اعلام کرد.

یاسینی گفت: در کنار مبارزه با اعتیاد، خانواده‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها نیز باید با آگاه‌سازی جوانان جلوی آنها را در کشیده شدن به سمت اعتیاد و مصرف مواد مخدر بگیرند.

انتهای پیام/60003/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول