اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس کمیته دفاع از پناهندگان فلسطینی در گفت‌وگو با فارس:

حمله افراد مسلح به اردوگاه فلسطینیان در «یرموک» تعدی به ملت فلسطین است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته دفاع از پناهندگان فلسطینی شاخه سوریه گفت: هدف قرار دادن اردوگاه فلسطینیان توسط گروه های مسلح با هدف آواره کردن مردم فلسطین از مناطق مسکونی موقت خود انجام می‌شود.

حمله افراد مسلح به اردوگاه فلسطینیان در «یرموک» تعدی به ملت فلسطین است

«علی مصطفی» رئیس کمیته دفاع از پناهندگان فلسطینی شاخه سوریه در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق عنوان کرد که مردم فلسطین همواره بر عدم دخالت در مسائل داخلی سوریه تاکید کردند و از سوی دیگر در کنار سوریه و رهبری آن در مبارزه با تروریست ایستاده‌اند.

وی افزود: ما تلاش کردیم که در مسائل داخلی سوریه دخالت نکنیم تا مساله ملت فلسطین به حاشیه نرود و همه تلاش ما بر این بود که نگاه ها را به سمت مساله فلسطین ببریم و هر گونه تعدی به اردوگاه یرموک نوعی تعدی به مساله فلسطین و حق بازگشت است و به هرآنچه که برای حقوق ملت فلسطین در این سال‌ها تلاش شده ، ضربه وارد می کند.

مصطفی همچنین عنوان کرد که هدف قرار دادن اردوگاه‌ها توسط گروه‌های مسلح با هدف آواره کردن مردم فلسطین از مناطق مسکونی موقت خود انجام می‌شود و ملت فلسطین دیر یا زود به سرزمین های خود بازخواهد گشت.

وی همچنین گفت: از این افراد مسلح هر چیزی قابل پیش بینی است و این اقدامات اخیر در اردوگاه یرموک در راستای تلاش آنها برای تحریک ارتش سوریه انجام می شود تا ارتش عملیات نظامی را در اردوگاه داشته باشد و یک حالت نظامی را در آن برپا کند.

رئیس کمیته دفاع از پناهندگان فلسطینی در مورد 40 خانواده فلسطینی که از اردوگاه یرموک تلاش داشتند تا وارد اردوگاه زعتری در اردن شوند، تاکید کرد که در این اردوگاه از خانواده های فلسطینی استقبال نکردند و هیچ بعید نیست که حکومت اردن چنین اقدامی را مرتکب شده باشد.

وی عنوان کرد هنوز مطمئن نیستیم که اردن این چنین کاری را انجام داده باشد اما به طور کل اردن پذیرای حضور فلسطینی ها نیست چرا که نمی خواهد نگاه ها به سمت مساله بازگشت به سرزمین‌هایشان متمرکز شود.

وی گفت که مردم فلسطین ساکن در سوریه در کنار ملت این کشور ایستاده اند و مخالف حضور گروه های مسلح و اقدامات تروریستی آنها در این کشور هستند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول