اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

سفارتخانه برخی کشورها اتاق فکر فتنه 88 بود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: فتنه‌گران در حمایت کامل استکبار جهانی و ایادیش بودند و سفارتخانه‌های بعضی از این کشورها اتاق فکر آنها بود.

سفارتخانه برخی کشورها اتاق فکر فتنه 88 بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در صبحگاه اداری آموزش و پرورش آمل افزود: فتنه‌گران عاشورای 61 هجری گمان کردند پیروز میدان کربلا هستند و با اسارت اهل‌البیت(ع) به جشن و پایکوبی پرداختند.

اکبرزاده با اشاره به تبیین قیام عاشورا در ایام اسارت آل‌الله(ع) گفت: قیام و نهضت عاشورا در عاشورا مانده بود اما آنچه سبب ماندگاری و اثربخشی آن در طول اعصار شد تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) در بیانات حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) بود که تا پایان عمر شریفشان ادامه داشت.

فرماندار آمل با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته از قیام عاشورا است، بیان داشت: انقلاب ما انقلابی مکتبی و عقیدتی است و این موجب ترس زیاده‌خواهان و تداوم حرکت انقلاب در مسیرش شده است.

وی تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست در تهدیدهای سخت چون جنگ تحمیلی، حادثه ششم بهمن، غائله گنبد، کردستان و ترور شخصیت‌ها به تهدید‌های نرم نظیر تهی کردن انقلاب از درون، جنگ رسانه‌ای در ماهواره‌ها و سایت‌های اینترنتی روی آوردند.

اکبرزاده فتنه 88 را مهمترین تهدید نرم دشمن دانست و گفت: آنها در فتنه 88 کشور را به اغتشاش کشیدند اما به فضل خدا مردم ایران اسلامی با پیروزی بر آنها توانستند دوستان واقعی انقلاب را بشناسند.

وی با اشاره به آتش زدن خیمه عزاداران حسینی توسط اغتشاش‌گران تصریح داشت: فلسفه خلق حماسه اسلامی مردمی 9 دی 88 دفاع از نهضت عاشورا و حمایت از ولایت فقیه بود.

فرماندار آمل گفت: فتنه‌گران 88 تلاش کردند تا با گزیده کردن برخی از بیانات امام راحل احساس جوانان را تحریک کنند و از این نیروها بر علیه انقلاب اسلامی استفاده کنند که بصیرت و بصیرت‌افزایی و درایت و تدابیر مقام معظم رهبری نسبت به آحاد جامعه این توطئه را خنثی کرد.

وی افزود: فتنه‌گران در حمایت کامل استکبار جهانی و ایادیش بودند و سفارتخانه‌های بعضی از این کشورها اتاق فکر آنها بود.

اکبرزاده به نقش فعال بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی اشاره داشت و گفت: تفکر ناب بسیج و حضور این نیروی الهی در تمامی صحنه‌ها سبب یأس دشمنان شده است.

فرماندار شهرستان آمل راهپیمایی عظیم 9 دی را پایان حیات فتنه‌گران دانست و افزود: حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 9 دی الگویی بزرگ برای وارثان انقلاب اسلامی در اهمیت وقت‌شناسی و دشمن‌شناسی و تبعیت از ولایت است.

انتهای‌پیام/86011/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول