اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

تهدیدات دشمن هر لحظه شکل جدیدی به خود می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تهدیدات مختلف دشمن علیه ملت ایران، گفت: تهدیدات دشمن هر لحظه شکل جدیدی به خود می‌گیرد.

تهدیدات دشمن هر لحظه شکل جدیدی به خود می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی درزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح رزمایش بیت‌المقدس سوادکوه به اهداف آن اشاره و خاطر نشان کرد: تمرین تاکتیکی بسیجیان برای آمادگی و افزایش توانمندی برای دفاع از مناطق شهری و حوزه سرزمینی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از حضور منسجم و هماهنگ نیروهای واکنش سریع بسیجی سوادکوه خبر داد و افزود: حضور پرشور و شعور بسیجیان در این رزمایش بیانگر پایبندی روزافزون جوانان ایران اسلامی به اصول و ارزش‌های نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج در برنامه‌ریزی‌های خود رویکردی فرهنگی و تربیتی دارد، خاطر نشان کرد: همه برنامه‌ریزی‌های رزمایش بیت‌المقدس سوادکوه با رویکرد تربیتی بوده است.

درزی با تاکید بر تغییر ماهیت تهدیدات دشمن نسبت به سال‌های گذشته، افزود: تهدیدات دشمن هر لحظه شکل جدیدی به خود می‌گیرد و ما برای هر تهدید دشمن اقدام به طرح‌ریزی‌های مختلف کردیم که برگزاری این رزمایش و برنامه‌ریزی فرهنگی و تربیتی نیز در این راستا قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به برگزاری استانی رزمایش بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: علاوه بر برنامه‌های استانی در شهرستان‌ها نیز به صورت غیرمتمرکز شاهد برگزاری این رزمایش بوده‌ایم.

وی افزود: رزمایش بیت‌المقدس به صورت بومی شده در مناطق مختلف استان به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/86015/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول