اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پاداش بازیکنان نساجی مسکوت ماند / ورود سرمایه‌گذار جدید

خبرگزاری فارس: با رایزنی‌های نماینده تام‌الاختیار تیم فوتبال نساجی مازندران تکلیف این تیم با آمدن مهدی پرهام مالک تیم نساجی حل می‌شود و این در حالی است که هنوز پاداش بازیکنان نساجی به علت‌های نامعلوم مسکوت مانده است.

پاداش بازیکنان نساجی مسکوت ماند /  ورود سرمایه‌گذار جدید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قائمشهر، تیم نساجی مازندران از قدمت بالایی در فوتبال استان و کشور برخوردار است، این تیم مازندرانی هر سال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و از سال 1387 پس از ورود مهدی پرهام به عنوان مالک این باشگاه پیر تا بدین روز شاهد ورود مدیران و افراد مختلف در حیطه‌های مختلف کاری بوده است.

روزی که پرهام سکان تیم خود را به نادر دست‌نشان تحویل داده که با این تیم بزرگ شده و در کسوت مربیگری کارنامه خوبی را از خود داشته و پرهامی که تا بدان روز از تیم‌داری به‌ویژه مدیرت فوتبال چیزی نمی‌دانست خود را وارد کاری کرد که سرانجامش بسیار مجهول بود چرا که او یک فرد اقتصادی است و باید کارهایی را که انجام می‌دهد توجیه اقتصادی برایش داشته باشد.

وی هر سال هزینه و وعده مسئولان این تیم پرطرفدار را هدایت می‌کرد، از حق نگذریم وی خدمت بزرگی به این شهر و استان کرده چرا که با هزینه‌های سرسام‌آور گفته می‌شود حدود 10 میلیارد تومان هزینه کرده، وی تا فصل قبل یعنی درست تا زمانی که سعادت‌مند مدیرعاملی را بر دست گیرد، تیم به نام وی نشده بود با آمدن این مدیر توانمند بالاخره کوروش رحمانی با دریافت 300 میلیون سند را به نام پرهام زده و هواداران نساجی با این قضیه خوشحال و دلگرم شدند چرا که فکر می‌کردند دیگر همه چیز به پایان رسیده و پرهام هم دیگر مشکلی نخواهد داشت در این بین استاندار مازندران در جلسه‌ای که در هتل نوید برگزار شده بود، قرار بر این شد که 44 دستگاه واحد مسکونی مهر و مبلغ 20 میلیون تومان پاداش به این تیم تعلق گیرد که البته قضیه 44 دستگاه به علت‌های نامعلوم مسکوت ماند.

تا اینکه نساجی با توجه به دیر بسته شدن از طرف اسماعیل اسماعیلی مربی بومی که تا بدین جای کار بسیار عالی توانست تیم خود را هدایت کند، چرا که در فصل قبل تا مرحله پلی آف رفته بنابر مسائل داوری این تیم از حضور در پلی آف بازماند و این مسئله سبب ناراحتی هواداران تیم نساجی شد.

البته در فصل قبل از بلایای آسمانی گرفته تا افراد دوست‌نما که به هر طریقی قصد داشته تا این تیم به لیگ برتر صعود نکند و مهدی پرهام که به دنبال بهانه بود هر روز به علتی احمد سعادتمند را در دفتر خود ملاقات می‌کرد، البته این مدیر جوان به دنبال راه حلی بود تا این تیم به سرانجام برسد در این بین محمدحسن حیدرزاده هم بیکار ننشست، دوست و یار قدیمی پرهام هم با انگیزه کمک به نساجی هر روز جلساتی را با پرهام برگزار می‌کرد تا اینکه در فصل جدید دوباره قصه اینکه پرهام می‌ماند یا نه؟ تیم‌داری می‌کند یا نه؟ سرمربی تیم چه کسی می‌شود؟ اگر بماند چه بازیکنانی را جذب می‌کند؟ اینها سؤالاتی بود که از ذهن هواداران این تیم عبور می‌کرد تا اینکه درست 20 روز مانده به شروع لیگ مدیرعامل این تیم با دست پر آمد، اسماعیلی هم ماندگار شد و بازیکنان نامی به این تیم اضافه شدند تا هواداران این تیم بالاخره روز خوش را تجربه کرده باشند که با شروع لیگ باز مشکلی بر این شهر وارد شد و با تخریب تک زمین این شهر مسئولان به فکر مصنوعی کردن باشند و هر روز با آمدن بر پشت تریبون اعلام می‌کردند که تا نیم فصل این استادیوم آماده برگزاری مسابقات است ولی دیدیم که این طور نشد و با آمدن مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان مبلغی از قرارداد پیمانکار زمین داده شد تا این زمین یک تکانی بخورد که با این کار هم هیچ تکانی نخورد.

بازیکنان تیم پس از بازی آخر آهنگ جدایی سر داده و اعلام کردند که اگر مبلغ قراردادمان را ندهید، خواهان تسویه هستیم و این تیم باز به تعطیلی انجامید، حال که در نیم فصل لیگ یک هستیم و تیم نساجی با کسب 23 امتیاز از 13 بازی در رده سوم جدول قرار دارد، این امیدی بود بر دل هواداران خونگرم این تیم تا اینکه جلساتی از سوی مسئولان برگزار شد تا به این نتیجه برسند که اگر پرهام قصد ندارد تیم‌داری کند با سرمایه‌گذار دیگری وارد جلسه شوند.

در این میان محمدحسن حیدرزاده که نماینده تام‌الاختیار پرهام بوده با تلاش بسیار توانست فردی را به پرهام معرفی کند تا به دغدغه‌های مردم و استان پایان دهد و خانم امیر کمالی را به عنوان سرمایه‌گذار جدید معرفی کند، البته شنیده می‌شود که سمت مدیرعاملی هم به وی رسیده و منتظر آمدن پرهام از سفر هستند تا این تیم رسما به سرکار خانم امیر کمالی تحویل داده شود، امید است که با آمدن وی مشکلات این تیم هم به پایان برسد و این استان هم صاحب یک تیم در لیگ برتر شود.

انتهای پیام/86017/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول