اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

منافع مردم و نظام به هم گره خورده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اعتماد و همراهی مردم با نظام اسلامی ضامن عبور از شرایط سخت و پرحادثه بوده و این امر از افتخارات ماست که منافع مردم و نظام به هم گره خورده است.

منافع مردم و نظام به هم گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای مرزبانی هنگ مرزی خداآفرین، با بیان این که ماهیت پست نظام سلطه بر همگان آشکار شده است، افزود: موضوعاتی مانند زندان گوانتانامو و سکوت غرب در برابر نقض حقوق بشر در برخی کشورهای عربی نشان می دهد که نظام سلطه با دستاویز قرار دادن حقوق بشر در صدد تخریب وجهه جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: نظام سلطه تصور می‌کند که با قطعنامه‌ها و مصوبه‌های سازمان ملل می‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد در حالی که ملت ما با پشتوانه آرمان‌های اسلامی خود توانسته در عرصه‌های سخت پیروز و سربلند باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه مرزبانان را نگهبانان شرف و حریت ملت ایران توصیف کرد و افزود: نیروی انتظامی و مرزبانی یکی از نیروهای مسلح پرافتخار کشور هستند که در این مقطع از تاریخ کشور بیش از همیشه مورد حساسیت دشمن قرار دارند.

وی تاکید کرد: ملاطفت و مدارای نیروی انتظامی با مردم علاوه بر ماموریت مرزبانی همواره مورد تاکید است و نیروی انتظامی هم نشان داده که در شرایط سخت در کنار مردم بوده است.

علیرضابیگی اضافه کرد: اعتماد و همراهی مردم با نظام اسلامی ضامن عبور از شرایط سخت و پرحادثه بوده و این از افتخارات ماست که منافع مردم و نظام به هم گره خورده است.

وی تصریح کرد: نتیجه تلاش مرزبانان کشور آرامش و امنیت مردم است که دولت در پرتو این آرامش توانسته کارهای بزرگی را به سامان برساند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود رمز جاودانگی و استقامت انقلاب اسلامی را تکیه بر فرهنگ عاشورا دانست و افزود: دشمن تلاش می کند تا با اعمال محدودیت مانع از پیشرفت و تعالی ملت ایران شود اما نیروهای مسلح ما به قابلیتی دست یافته اند که پیشرفته‌ترین پهبادهای دشمن را به تسخیر خود در می آورند.

وی به پیروزی مقاومت در جنگ هشت روزه غزه نیز اشاره کرد و گفت: قدرت نرم و ایدئولوژیک جمهوری اسلامی در کنار پشتیبانی تسلیحاتی و نظامی حامی مردم فلسطین در دفاع از حقوق مسلم خود محسوب می‌شود.

در این مراسم همچنین از چند تن از مرزبانان نمونه و جمعی از خانواده های شهدای خداآفرین با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول