اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش مشروح فارس از حضور اعضای سابق فرقه تروریستی منافقین در جمع دانشجویان رشت

مرادی: فعالیت مجازی فرقه‌های تروریستی تهدیدی برای جوانان است/خدابنده: صدام به رجوی در ترور صیاد شیرازی سفارش ویژه کرده بود

خبرگزاری فارس: اعضای سابق فرقه تروریستی منافقین گفتند: روی آوردن فرقه‌های تروریستی به فعالیت از طریق فضای مجازی، تهدیدی برای جوانان کشور است.

مرادی: فعالیت مجازی فرقه‌های تروریستی تهدیدی برای جوانان است/خدابنده: صدام به رجوی در ترور صیاد شیرازی سفارش ویژه کرده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی مرادی یکی از اعضای جدا شده از فرقه تروریستی سازمان مسعود رجوی با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به پرسش‌های آنها پاسخ گفت.

*روی آوردن فرقه‌های تروریستی منافقین به فعالیت در فضای مجازی تهدیدی برای جوانان است

وی با اشاره به اینکه آخرین نحوه فعالیت سازمان منافقین از طریق فضای مجازی است، افزود: با توجه به سرنگونی صدام توسط ارتش آمریکا و جمع‌آوری و خلع سلاح از این فرقه تروریستی، فضای حقیقی برای فعالیت آنها تنگ شد از این‌رو فعالیت خود را در در فضای مجازی در پیش گرفتند.

عضو سابق فرقه تروریستی منافقین با بیان اینکه این فرقه تروریستی اکنون در فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و سایت بالاترین وابسته به صهیونیسم‌ها فعالیت دارد، ادامه داد: به جوانان توصیه می‌کنم فریب این افراد و فرقه‌ها را نخورند و شگردهای دوستی آنها را باور نکنند زیرا آنها با جمع‌آوری اطلاعات از افراد نظیر آدرس منزل، مشخصات، شماره تلفن و ... باب دوستی را با جوانان باز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبران فرقه‌ها به ویژه فرقه تروریستی مسعود رجوی از طریق شناسایی نقاط ضعف جوانان مانند رسیدگی به وضعیت خانوادگی، شغل و ... ورود می‌کنند و افراد را به دام می‌کشند و با بزرگ نمایی و خطاناپذیری آنها را شستشوی مغزی می‌دهند.

مرادی با تاکید بر اینکه فعالیت در فضای مجازی برای جوانان کشور یک تهدید است، افزود: رهبران فرقه‌ها تنها به دنبال قدرت، شهوت و ثروت هستند.

وی گفت: شناسایی نقاطی که رجوی و دیگر رهبران فرقه‌های مختلف را برجسته می‌کند می‌تواند در شکستن وجهه شخصیتی آنها تاثیرگذار باشد.

عضو سابق فرقه تروریستی منافقین به دانشجویان توصیه کرد تا از وبلاگ حصار‌شکنان فرقه رجوی بازدید کنند.

*صدام بهترین حامی مالی منافقین بود/ سفارش ویژه صدام به رجوی برای ترور صیاد شیرازی

عضو دیگر جدا شده از سازمان فرقه تروریستی منافقین در ادامه نشست مذکور در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه آیا مسعود رجوی فردی روانی است، اظهار کرد: رجوی فرد روانی که با معالجه روان‌پزشک بهبود ‌یابد، نیست بلکه به طور آگاهانه کارهایش را انجام می‌دهد و برای حفظ منافعش دنیا و آخرتش را باخته است.

ابراهیم خدابنده در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه منبع مالی رجوی از کجا تامین می‌شود، اذعان کرد: این یکی از پرسش‌های ممنوعه‌ای بود که اعضای سازمان منافقین اجازه پرسیدن آن را نداشتند اما بنده دریافته بودم که آنها از طریق پولشویی، تجارت‌های غیر قانونی کلان، کلاهبرداری و ایجاد موسسه‌های خیریه در انگلیس با نام «ایران ایت» اقدام به جمع‌آوری پول می‌کردند و صدام مهم‌ترین حامی مالی آنها بود.

وی افزود: مسعود رجوی از انجام عملیات‌های تروریستی که علیه شخصیت‌های برجسته ایرانی انجام می‌داد از صدام حسین پول می‌گرفت به طوری که در ترور شهید صیاد شیرازی صدام برای انتقام از قتل پسرش به رجوی سفارش ویژه کرده بود.

*تهدید فرقه تروریستی در کمین جوانان/‌ رجوی قربانیان زیادی داشت

خدابنده در برابر پرسش دانشجوی دیگری که از اعضای سابق فرقه تروریستی پرسید، چه پاسخی به همکلاسی‌های ما که شما و ایدئولوژی شما عامل قتل پدرانشان است، دارید، گفت: باید بحث حسابرسی درباره ما و اعمالمان را به مسئولان نظام محول کنید زیرا ما هر چه کردیم خودمان پاسخ عمل خود را پس می‌دهیم و اما اینکه نگاه سیستم به ما از زاویه مجرم یا گناهکار است بحثی جدا از این تهدیدهایی بوده که اکنون در کمین جوانان نشسته است.

وی با اشاره به اینکه رجوی قربانیان زیادی داشته است، افزود: مقدم‌ترین قربانیان رجوی اعضای فرقه‌اش هستند و او در ایران و عراق قربانیان فراوانی داشته است.

این عضو سابق فرقه تروریستی رجوی اضافه کرد: بنده امروز برای جبران عملکردم 23 سال تجربه اندوخته‌ سخت را در اختیار جوانان می‌گذارم و مانع انحراف آنها در بند فرقه‌هایی مانند مسعود رجوی می‌شوم و مهم نیست که بهشت می‌روم یا جهنم، بلکه مهم این است که اجازه سقوط به جوانان را ندهم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه جوانان امروز مانند جوانان گذشته نیستند و برای جلوگیری از مغزشویی جوانان چه باید کرد، افزود: در علم بهداشت همواره پیشگیری بهتر از درمان است و بهداشت روانی نیز درباره افرادی که به لحاظ روانی آسیب‌پذیر هستند باید اعمال شود زیرا فرقه‌ها با مطالعات روان‌شناسی ورود می‌کنند و سعی دارند تا با متدهای روان‌شناسی افراد جذب شده را حفظ کنند تا همواره به عنوان یک تهدید در جامعه احساس شوند.

خدابنده با تصریح بر اینکه فعالیت فرقه‌های کنونی به گونه‌ای است که تنها در آمریکا صدها نفر ادعای مسیح کرده‌اند، ادامه داد: با ادعای این افراد بسیاری از افراد تحصیلکرده جذب این فرقه‌ها شده‌اند.

وی در پاسخ به پرسش دانشجویی که از او پرسید آیا شما توان تشخیص نداشتید که امام (ره) به دنبال استقلال واقعی است یا رجوی، اذعان کرد: رجوی غلط کرده که به دنبال استقلال کشور باشد و بنده نیز اگر این چنین فکر می‌کردم غلط کردم زیرا رجوی تنها به دنبال قدرت بود.

انتهای پیام/2300/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول