اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه:

دولت آلمان باید پاسخگوی تعرض منافقان باشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت آلمان باید پاسخ قانع کننده‌ای برای تعرض منافقان به سفارت ایران در خاک این کشور داشته باشند در غیر این صورت حمایت از منافقان برایشان گران تمام خواهد شد

دولت آلمان باید پاسخگوی تعرض منافقان باشد

حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعرض منافقان به سفارت ایران در برلین اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که منافقان دست پرورده رژیم صهیونیستی هستند.

وی با بیان اینکه منافقان به عنوان مهره‌های سوخته‌ای هستند، تصریح کرد: در عین حال اسرائیلی‌ها گمان می‌کنند ممکن است بتوانند استفاده مطلوبی از این مهره‌های سوخته ببرند به همین دلیل وابستگی آنان را نسبت به خود حفظ می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: کاملاً روشن است که اقدامات منافقان یک عمل خود سرانه نیست و این افراد به دلیل وابستگی با کشورهای اروپایی و تمدید اقامتشان در این کشورها دست به عملیات تروریستی و تخریب گرایانه می‌زنند.

وی با بیان اینکه بر اساس قوانین بین‌المللی حفاظت از سفارتخانه‌ها بر عهده کشور متبوع است ابراز کرد: تعرض به سفارت ایران در برلین نشان دهنده دست داشتن آلمان و اسرائیل غاصب در دست درازی منافقان به منافع ایران است.

خرسند هدف از اقدام منافقان علیه ایران را حمایت از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه اسرائیل شکست سنگینی در جنگ هشت روزه غزه خورده است آنها در تلاشند که مسائل این چنینی را در جهان مطرح کرده و شکست اسرائیل غاصب را کم‌رنگ کنند.

وی با بیان اینکه اسرائیل دچار یاس و نا امیدی شده است تصریح کرد: همدلان اسرائیل غاصب تلاش می‌کنند با راه انداختن سر و صداهای واهی در جهان او را از این وضعیت خارج کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه تعرض به سفارت ایران در کشور آلمان نقض قوانین حقوق بشر است تاکید کرد: مقامات این کشور باید پاسخگو باشند.

وی اقدامات رژیم صهیونیستی و منافقان را ضد حقوق بشر دانست و گفت: غربی‌ها که مدافع حقوق بشر هستند باید دلایل حمایت بی‌دریغشان از عوامل جنایتکار جهانی منافقان و اسرائیل غاصب را به تمام دنیا اعلام کنند.

خرسند با بیان اینکه در 32 سال گذشته ایران شاهد حرکات تروریستی، شورش، جنگ و فتنه‌های گوناگون غرب بوده است اذعان کرد: این رخدادها نه تنها آسیبی به نظام اسلامی وارد نکرد بلکه موجب شد کشورمان با قدرت بیشتری با آنان مقابله کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: مخالفت منافقان و غربی‌ها با ایران به دلیل حمایت ایران از فلسطین نه تنها تأثیری بر تصمیم ما ندارد بلکه موجب می‌شود مصمم‌تر از گذشته عمل کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست ایران یک سیاست اصولی، منطقی و الهی است گفت: سیاست ایران مانند کشورهای غربی سیاست یک بام و دو هوا نیست که هر لحظه تغییر کند.

خرسند از وزارت امور خارجه کشورمان خواست در این زمینه با جدیت و قاطعیت برخورد کند و از مقامات آلمانی در ارتباط با این مسئله توضیح بخواهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه آلمان باید بداند حمایت از منافقان برای این کشور گران تمام خواهد شد خاطر نشان کرد: دولت آلمان باید پاسخ قانع کننده‌ای نسبت به این اقدام داشته باشد.

انتهای پیام/78005/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول