اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خواستار شد

برخورد جدی با متخلفان سابقه‌دار در بازار کهگیلویه

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: متخلفان سابقه‌دار در بازار کهگیلویه منتظر نصب پارچه و پلمپ مغازه‌هایشان باشند و این مسئله در اسرع وقت و با ورود نهادهای مسئول انجام خواهد گرفت.

برخورد جدی با متخلفان سابقه‌دار در بازار کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز ابراهیم جعفری در نشست کمیسیون تنظیم بازار این شهرستان با بیان اهمیت این نشست و تأثیر آن در کنترل بازار اظهار کرد: انتظار می‌رود که مدیران با دغدغه خاطر بیشتر به این کمیسیون و مصوبات آن نگاه کنند.

فرماندار کهگیلویه گفت: یکی از انتظارات اصلی مردم از دستگاه ها که به حق هم هست، نظارت مستمر و مطلوب بر بازار است.

وی با بیان این‌که کشور ما در شرایط خاص اقتصادی است، تأکید کرد: تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تولید ملی از مهم‌ترین راه‌های برون رفت از شرایط فعلی است.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار کهگیلویه عنوان داشت: قاطبه بازاریان ما انسان‌هایی منصف و با خدا هستند که بیش از آنکه به چشم درآمد‌زایی به شغل خود نگاه کنند برای رضای خدا کسب و کار دارند.

وی افزود: ولی هستند کسانی که با آبروی این قشر لطمه وارد کرده و سعی در سوء استفاده از بازار و به خصوص در بعضی شرایط خاص را دارند.

جعفری برخورد جدی با متخلفان را از سوی نهادهای مسئول خواستار شد و بیان داشت: در موارد زیادی مشاهده شده است که جریمه نقدی در جلوگیری از تخلفات عده‌ای سودجو تأثیر چندانی نداشته است.

وی خطاب به کسانی که سعی در اخلال در بازار کهگیلویه را دارند عنوان داشت: منتظر برخوردهای جدی نهادهای مربوطه باشند چرا که ترحم بر چنین کسانی جایز نیست چون باعث ستم بر جامعه و اخلال در بازار خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: متخلفان سابقه‌دار منتظر نصب پارچه و پلمپ مغازه‌هایشان باشند و این مسئله در اسرع وقت و با ورود نهادهای مسئول انجام خواهد گرفت تا درس عبرتی باشد برای کسانی که دچار زیاده‌خواهی شده‌اند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه تسریع در روند احداث بازارچه روستایی را گامی مهم در ایجاد تعادل در بازار عنوان کرد و اذعان داشت: امیدواریم که نهادهای مسئول همکاری لازم را با تعاون روستایی داشته باشند تا این بازارچه هرچه زودتر احداث شود.

انتهای پیام/28008/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول