اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان:

ایجاد شهرک‎های حمل و نقل از جمله نیازهای اساسی گرگان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان گفت: ایجاد شهرک‎های حمل و نقل و فعال نبودن پایانه باربری در مرکز گلستان از جمله نیازها و مشکلات اساسی گرگان در بخش حمل و نقل است.

ایجاد شهرک‎های حمل و نقل از جمله نیازهای اساسی گرگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی میقانی صبح امروز در  نشست بررسی عملکرد و مشکلات حمل و نقل درون‎شهری و برون‎شهری گرگان با حضور مدیران مرتبط در هشتمین جلسه کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: بخش مسافربری فعالیت‌های سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان در سه بخش اتوبوس، مینی‎بوس و سواری در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: شش تعاونی سواری با 432 دستگاه سواری، 26 تعاونی مینی‎بوس با یک‌هزار و 394 دستگاه مینی‎بوس و 36 تعاونی اتوبوسرانی با 420 دستگاه اتوبوس در این بخش مشغول فعالیت هستند.

مدیر عامل سازمان سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری گرگان نیز در این نشست به ارائه گزارش عملکرد خود و چالش موجود در این بخش‎ها پرداخت که ساماندهی و بهسازی ایستگاه‎های تاکسی در سطح شهر، ایجاد تاکسی ویژه در معابر پرتردد، نصب کارت مشخصات راننده تاکسی به همراه عکس در تاکسی‎ها و خروج تاکسی‎های فرسوده از ناوگان حمل و نقل درون‎شهری از مهمترین مطالب ارائه شده در بخش تاکسیرانی بود.

رمضان عباسی با اشاره به فعالیت 107 دستگاه اتوبوس در نقاط مختلف شهری گرگان اظهار داشت: روزانه 65 هزار تا 70 هزار مسافر از طریق اتوبوس شهری گرگان جابه‎جا می‎شوند.

وی تصریح کرد: کمبود اتوبوس، بالا بودن عمر میانگین ناوگان، کمبود فضای پارکینگ و کمبود کارواش نیز از جمله مشکلات مطرح شده از سوی مدیر عامل این سازمان بود.

اعضای کمیسیون همچنین بر نظارت و کنترل بیشتر رفتار رانندگان تاکسی با شهروندان و معرفی رانندگان تاکسی به همراه عکس و مشخصات کامل در سایت اینترنتی تاکسیرانی تاکید کردند.

در این نشست بررسی عملکرد پایانه حمل و نقل برون‎شهری و مشکلات مربوط به آن در کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر بر احیای فضای ترمینال گرگان برای رقابت بیشتر شرکت‎های مسافربری تاکید شد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول