اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو رشته دارت و تیراندازی

مسابقات ورزشی جام وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر دهکده ورزشی پرشین قم از برگزاری نخستین دوره مسابقات ورزشی جام وحدت حوزه و دانشگاه در قم خبر داد.

مسابقات ورزشی جام وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود

محمد خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: این مجموعه ورزشی با تلاش‌های صورت گرفته در چند سال اخیر سرانجام با بهترین شرایط آماده برگزاری مسابقات مهم ورزشی و استفاده شهروندان قمی است.

وی ادامه داد: دهکده ورزشی پرشین دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که از جمله آنها می‌توان به فضاهای ورزش همگانی و تفریحات سالم و همچنین تماشا و اجرای مسابقات مختلف ورزشی اشاره کرد.

مدیر دهکده ورزشی پرشین قم اضافه کرد: این مجموعه ورزشی در چند رشته ورزشی به زودی آماده ارائه خدمات ورزشی به علاقمندان است اما مهمترین بخش آن پیست اختصاصی کارتینگ بود که خوشبختانه با حمایت‌ بخش‌های مرتبط و با تلاشی که همکارانم در مدت‌های زیاد و طولانی داشتند به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: نخستین پیست کارتینگ استان قم در دهکده ورزشی پرشین واقع شده است و این پیست در هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و سایر مسئولان استانی و شهری افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

خزایی عنوان داشت: در مهر ماه سال جاری میزبان نخستین دوره رقابت‌های کشوری کارتینگ بودیم و این مسابقات با حضور ورزشکاران مدعی از استان‌های مختلف با نظارت دبیر فدراسیون ورزش‌های موتورسواری و اتومبیلرانی به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از پیکارها ورزشکاران قمی نیز حضور خوب و موفقی داشتند و خوشبختانه نشان دادند که قم در کارتینگ قابلیت‌های زیادی دارد و با تمرین و کار بیشتر می‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات مهم این رشته بود.

مدیر دهکده ورزشی پرشین قم در ادامه به میزبانی این دهکده ورزشی از نخستین دوره مسابقات ورزشی جام وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: در این رقابت‌ها ورزشکاران شرکت‌کننده در دو رشته دارت و تیراندازی با کمان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ نخستین دوره مسابقات ورزشی جام وحدت حوزه و دانشگاه به مدت دو روز در دو بخش آقایان و بانوان با همکاری جامعة المصطفی العالمیه قم و هیئت ورزش‌های دانشگاهی قم برگزار می‌شود و امیدواریم برگزاری این رقابت‌ها زمینه‌ای برای همکاری و تداوم برنامه‌ها و رقابت‌های مهم ورزشی دیگر در آینده شود.

انتهای پیام/78002/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول