اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

همایش 3 ساله‌های حسینی در شوشتر برگزار شد

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه فاطمه‌الزهرا (س) شوشتر گفت: همایش سه ساله‌های حسینی (ع) برای نخستین بار در شوشتر برگزار شد.

همایش 3 ساله‌های حسینی در شوشتر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عالیه پورعوض در حاشیه برگزاری این مراسم باشکوه اظهار داشت: این مراسم به مناسبت سالروز شهادت حضرت‌رقیه (س) دختر سه ساله امام‌حسین (ع) برگزار شد.

وی ادامه داد: این نخستین باری است که این مراسم در شوشتر برگزار می‌شود و استقبال مردم از این مراسم بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

پورعوض تأکید کرد: باید کوشید تا جایگاه این دخت سه ساله امام‌حسین (ع) را در قیام عاشورا مشخص کنیم و به این دلیل باید با برگزاری همایش‌های این چنینی در راستای ارتقای شناخت جامعه تلاش کرد.

وی با اشاره به این‌که باید بصریت را نسبت به قیام عاشورا ارتقا داد، خاطرنشان کرد: باید کوشید تا در راستای شناخت صحیح و تعمق در این واقعه بزرگ گام برداشت و جامعه را به سوی این هدف سوق داد.

پورعوض با تأکید بر این‌که حوزه فاطمه‌الزهرا (س) در برگزاری این همایش تلاش زیادی کرده است، افزود: در برگزاری این همایش هیئت پیروان عترت شهرستان شوشتر نیز مشارکت زیادی داشته است.

گفتنی است، برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی (ع) برای نخستین بار در شوشتر برگزار شد و این مراسم با حضور بیش از 500 نفر از بانوان عزادار شوشتری برگزار شد.

انتهای‌پیام/72006/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول