اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

کشف 40 کیلوگرم موادمخدر/دستگیری دو فروشنده مواد در البرز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی البرز، دو فروشنده موادمخدر دستگیر و مقدار 40 کیلوگرم تریاک از آنها کشف و ضبط شد.

کشف 40 کیلوگرم موادمخدر/دستگیری دو فروشنده مواد در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شهرستان‌های کرج و شهریار اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر از نوع تریاک می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کرج قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس، محل فعالیت متهم موردنظر را در غرب استان تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و تحت کنترل قرار دان محل تردد وی، سرانجام پس از اطمینان از حضور متهم در مخفی‌گاهش، طی یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران وی دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس کرج منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم، مقدار 32 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط و یک دستگاه خودروی پژو نیز که در توزیع موادمخدر از آن استفاده می‌شد، توقیف شد.

وی بیان داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی بر انتقال موادمخدر از شهرهای جنوبی کشور و توزیع آن در شهرهای استان تهران و کرج اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در ادامه از کشف 8 کیلوگرم تریاک از یک خانواده خبر داد و گفت: در ساعت 3 بعدازظهر روز گذشته مأموران گشت کلانتری، در حین گشت‌زنی در خروجی مهرویلا به یک دستگاه خودروی پروتون با 4 سرنشین زن و مرد جوان و دو کودک مظنون شده و خودرو را متوقف کردند.

وی اذعان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو تعداد 4 بسته موادمخدر از نوع تریاک به مقدار 5 کیلو و 980 گرم که در رینگ لاستیک جاسازی شده بود، کشف و خودرو را توقیف کردند.

خیرخواهان اظهار داشت: مأموران پس از انتقال خودرو به کلانتری در بررسی دقیق‌تر از آن، تعداد 2 بسته موادمخدر دیگر به وزن 2 کیلو و 230 گرم از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه همچنین از کشف اشیای عتیقه در کرج، قبل از انتقال و فروش آن در شهرهای شمالی خبر داد و گفت: افرادی که قصد انتقال مقادیری اشیای عتیقه به شهرهای شمالی کشور و فروش آن‌ها را به قیمت بالا داشتند با هوشیاری مأموران انتظامی کرج دستگیر شدند.

خیرخواهان ابراز داشت: مأموران یگان امداد پلیس شهرستان کرج در حین اجرای طرح ایست و بازرسی در موقعیت حصار، به یک دستگاه خودروی بی.ام و نقره‌ای رنگ با سه سرنشین میان سال مظنون شده و دستور توقف خودرو را جهت بررسی بیشتر صادر کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی موردنظر، تعداد 5 قطعه عتیقه شامل یک عدد جام نقره نگین‌دار دارای روکش طلا، یک عدد دستبند طلا با نگین‌های مروارید، دو عدد ساعت روکش طلا و یک عدد قاب عکس عتیقه کشف و متهمان را جهت بررسی‌های بیشتر به کلانتری 12 چمران منتقل کردند.

خیرخواهان اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های مأموران به عتیقه بودن اشیای مکشوفه اعتراف کرده و قصد خود را، انتقال این اشیا به شهرهای شمالی کشور و فروش آنها به قیمت بالاتر عنوان کردند.

متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/2302/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول