اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بویین‌زهرا:

فعالیت‌های هنری در بویین‌‌‌زهرا گسترش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا از گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان خبر داد.

فعالیت‌های هنری در بویین‌‌‌زهرا گسترش می‌یابد

علی زارعی در  حاشیه برگزاری اختتامیه تئاتر «وقتی خواب بودم باران آمد» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار داشت: این نمایش توسط گروه تئاتر مهرگان وابسته به کانون نمایش مجتمع فرهنگی هنری ولایت بویین‌زهرا در چهار سانس و به مدت دو روز در سالن کانون شهید رجایی دفتر نمایندگی آموزش و پرورش شهر ارداق شهرستان بویین‌زهرا برای علاقه‌مندان هنر نمایش اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا افزود: توسعه برنامه‌های تئاتری در راستای آشنا کردن جوانان با امور فرهنگی از جمله دغدغه‌هایی است که با جدیت در این شهرستان پیگیری می‌شود.

زارعی عنوان کرد: تأمین اعتبار لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان ضروری است و باید اجرایی شود.

داستان نمایش «وقتی خواب بودم باران آمد» پیرامون شخص جانبازی است که برای دریافت کپسول هوا به بیمارستانی مراجعه می‌کند تا کپسول را به همراه خویش به خط مقدم جبهه‌های نبرد ببرد که در این هنگام نبود دکتر معتمد جهت تحویل دادن کپسول او را معطل می‌کند.

در ادامه داستان آمده است: شخص جانباز در حالی به‌ دنبال کپسول است که همسر وی در خانه منتظر اوست و او از بابت این موضوع و وضع همسرش نگران است که پرستار به او پیشنهاد رفتن به خانه را می‌دهد که او در حین رفتن مأموریت پیدا می‌کند که به خط مقدم جبهه برود و به خاطر ندیدن همسرش برای او سبد گلی را روی کاغذ می‌کشد و به پرستار بیمارستان می‌دهد که در صورت پذیرش شدن زنش در آن بیمارستان پرستار کاغذ را به او بدهد که در این هنگام اتفاقاتی روی می‌دهد که داستان اصلی نمایش را رقم می‌زند.

گفتنی است این نمایش از بین سیزده گروه نمایشی به جشنواره تئاتر بسیج استان قزوین راه یافته و رتبه سوم بازیگر زن توسط زهرا حسینی‌ امینی از هنرپیشگان استان قزوین را از آن خود کند.

انتهای پیام/77005/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول