اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح برند‌سازی کفش و دمپایی قم:

برند موجب ماندگاری محصول در ذهن مصرف‌کننده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طرح برند‌سازی کفش و دمپایی قم ‌گفت: برند‌سازی موجب ماندگاری محصول و نام آن در ذهن مصرف‌کنندگان می‌شود.

برند موجب ماندگاری محصول در ذهن مصرف‌کننده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجید عقلایی امروز در مراسم رونمایی از نخستین برند جمعی کشور با عنوان «پیکما» که‌ در شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد در ارتباط با ضرورت ایجاد یک برند مشترک برای صنعت کفش استان قم بیان کرد: هدف ما ایجاد یک کنسرسیوم فروش بر پایه برنامه‌سازی مشترک بود.

وی با اشاره به اینکه برای انجام این کار، 5 هزار و 500 نفر ساعت زمان صرف شد‌ گفت: این پروژه از دو سال قبل شروع به کار کرد و الان به این مرحله که همان رونمایی از برند پیکما که مخفف نام تجاری پیشگامان کفش منتخب ایران است،‌ رسیده‌ایم.

مدیر طرح برندسازی کفش و دمپایی قم در ارتباط با ضرورت استفاده از برند برای محصولات ‌ابراز داشت: در حوزه تولید اگر تولید‌کننده یا محصولی ‌نام نیکو نداشته باشد،‌ نمی‌تواند همیشه به کار خود ادامه دهد.

برند مانع کپی‌برداری محصول می‌شود

عقلایی افزود: عموماً فکر می‌کنند که برند علامت و لوگویی است که یک محصول دارد و ‌این علامت به همراه شناسه‌های دیداری و شنیداری برای موفقیت محصول تلاش می‌کند، ‌اما واقعیت این نیست ‌بلکه واقعیت برند آن چیزی است که مصرف‌کننده خریداری می‌کند.

وی عنوان کرد: خیلی از محصولات قم‌ در میان مردم کشور شناخته شده نیست‌ یا برخی از آنها فقط در میان تولیدکنندگان شناخته شده‌اند و نام خاص خود را هم دارند،‌ اما این محصولات به دلیل اینکه به صورت عمومی شناخته شده نیستند برند ندارند.

مدیر طرح برندسازی کفش و دمپایی قم گفت: از اصلی‌ترین مزایای برند این است که‌ ‌از کپی کردن محصول توسط سایر رقبا جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول