اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

فیس‌بوک با 550 میلیون عضو علیه ایران برنامه‌سازی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: اکنون فیس‌بوک به‌عنوان یک شبکه اجتماعی دارای 550 میلیون عضو جهانی است تا برنامه‌های مختلف ضد فرهنگی دشمن از این طریق علیه ایران و برنامه‌ها ما به جهانیان ارائه شود.

فیس‌بوک با 550 میلیون عضو علیه ایران برنامه‌سازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حسین قدیانی بعد از ظهر امروز در سومین یادواره شهدای دانشجوی نکا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا اظهار داشت: دشمن برای نابودی این آب و خاک با برنامه‌ریزی دقیق وارد شده است و ساعت‌ها برای بدست آوردن این کشور برنامه‌ریزی می‌کند اما ارزش‌های این انقلاب تلاش‌های شبانه‌روزی آنان را نقش بر آب می‌کند.

وی افزود: اکنون فیس‌بوک به‌عنوان یک شبکه اجتماعی دارای 550 میلیون عضو جهانی است تا برنامه‌های مختلف ضد فرهنگی دشمن از این طریق علیه ایران و برنامه‌های ما به جهانیان ارائه شود.

قدیانی خاطر نشان کرد: اگر دشمن شبکه اجتماعی زده تا به ارزش‌های ما آسیب وارد کند ایران اسلامی ما دارای یک شبکه حقیقی است که همان نماز جماعت، خانواده، هیئت‌های مذهبی و باورها و اعتقادات ماست.

وی ادامه داد: همین محرم، ماه رمضان و اعتکاف است که دشمن را به بن‌بست رسانده است و با وجود تلاش‌های فراوان در جنگ نرم نمی‌تواند در انقلاب ما رسوخ پیدا کند و انقلاب ما با تمام قدرت رو به جلو است.

قدیانی با بیان اینکه تمام اقداماتی که غربی‌ها علیه انقلاب ما انجام می‌دهند در واقع بازخوانی دوباره انقلاب است، یادآور شد: ایران در ابتدای انقلاب در موازنه بین‌المللی دارای قدرت اقتصادی نبود اما فرهنگ غنی داشت که با صراحت به غرب و شرق " نه " گفت و خودباوری خود را به جهانیان نشان داد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: برنامه‌های ضدفرهنگی دشمن در زمینه‌های مختلف علیه ایران اسلامی در حال اجراست و از طریق مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... وارد شده‌اند تا این فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و ارزش‌های ما دچار تغییر شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ما فرهنگ ارزش‌مداری است، خاطر نشان کرد: این ارزش‌های جنگ، دفاع مقدس و شهید از مقوله‌های مهم عزت‌آفرینی ما هستند که نباید نادیده گرفته شوند.

قدیانی گفت: نقش شهدا در امنیت ملی ما بی‌بدیل است و ما هر چه از این انقلاب و نظام داریم مدیون امام راحل، رهبری و شهادت‌طلبی شهدا و ایثار ایثارگران است.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات در سوریه، لبنان، فلسطین و غزه درمی‌یابیم که اتفاقاتی که بر این کشورها در طول درگیری‌ها و جنگ افتاده است قابل مقایسه با اتفاقات در ایران نیست.

قدیانی یادآور شد: در 8 روز جنگ غزه 32 شهید و یک‌هزار مجروح اعلام شد در حالیکه در اندیمشک ما در دفاع مقدس و جنگ علیه ایران، در یک ساعت 70 هزار خانه بمباران و یک‌هزار شهید شدند.

وی گفت: اگر سوریه و عراق حامی مثل ایران در زمان فعلی دارند ایران در طول 8 سال دفاع مقدس تنها بود و باید بدانیم که عزت اکنون ما به خاطر ایثارگری و فرهنگ جهاد و شهادت بود.

انتهای پیام/86002/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول