اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرعامل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین:

نصف جهان را به نصف جهان می‌آوریم / هفته‌‌ای 57 پرواز مستقیم از ترکیه به ایران

خبرگزاری فارس: معاون مدیرعامل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین گفت: اصفهان به شهر نصف جهان معروف است، ما هم نصف جهان را به شهر نصف جهان می‌آوریم.

نصف جهان را به نصف جهان می‌آوریم / هفته‌‌ای 57 پرواز مستقیم از ترکیه به ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اکیف کنار ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پروازهای استانبول ـ اصفهان در جمع حاضرین این مراسم افتتاحیه ضمن خوشامدگویی به معاون استاندار اصفهان و نیز فرماندار اصفهان اظهار کرد: از این که چنین سفری را به اصفهان آغاز کردیم، بسیار خوشحال هستیم.

وی افزود: همچنین از تمام وجود از همکاران خود در شهر اصفهان به دلیل استقبال گرم از این هیئت ترکیه‌ای تشکر می‌کنم.

معاون مدیرعامل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین تصریح کرد: این پنجمین نقطه فرودگاه از کشور ایران است که پرواز مستقیم از استانبول به آن برقرار می‌شود.

وی ادامه داد: کشور ترکیه در طول هفته 57 پرواز مستقیم به کشور ایران دارد. 

اکیف کنار با بیان اینکه این دو کشور از نظر فرهنگی بسیار به هم نزدیک است، گفت: این شرکت هواپیمایی ترکیه‌ای 95 پرواز به سراسر دنیا دارد.

وی پروازهای این شرکت هواپیمایی ترکیه‌ای را به 204 نقطه دنیا عنوان کرد و افزود: بسیار افتخار می‌کنیم که خط مستقیم اصفهان استانبول برقرار و به خطوط هوایی این شرکت اضافه شده است. 

معاون مدیر عامل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین اظهار امیدواری کرد: پروازهای هفته‌ای دو بار به اصفهان به تمام روزهای هفته افزایش پیدا کند.

وی گفت: مطمئن هستم که در کل دنیا افرادی وجود دارند که بخواهند این استان را ببینند چنانکه پروازهای روزانه هم برای ما کافی نخواهد بود.

اکیف کنار گفت: این شهر به نصف جهان معروف است، نصف جهان را به نصف جهان می‌آوریم.

وی در پایان از افتتاح ششمین خط مستقیم از استانبول به کرمانشاه در هفته آینده خبر داد و افزود: من غرور خود را برای برقراری این پرواز به اصفهان اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/63012/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول