اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی:

کارخانجات تولید خوراک دام رتبه‌بندی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از رتبه‌بندی کارخانجات تولید خوراک دام در استان برای تحقق بهتر اهداف توسعه بخش کشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد.

کارخانجات تولید خوراک دام رتبه‌بندی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش دام اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف برنامه ملی توسعه بخش کشاورزی، استفاده بهینه از منابع موجود، جلوگیری از عرضه محصول نامرغوب به بازار مصرف، حمایت مستقیم از بهره‌برداران بخش دامی و همچنین ارتقای کیفی محصول تولیدی خوراک دام در استان، طبق برنامه در حال اجرا تمام مراکز تولید خوراک دام در استان رتبه‌بندی شده و اولویت تولید خوراک دام با مراکزی خواهد بود که در رتبه‌بندی در ردیف‌های «الف» و «ب» قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های اساسی و پایداری در ایران اسلامی در حوزه تشکل‌های علوم صنایع غذایی، کشاورزی و دامی به وجود آمده است، افزود: این در حالی است که دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند با شدت بخشیدن به تحریم‌های خود، آن را روی نیاز قاطبه مردم متمرکز سازند لذا باید با تعامل و همدلی تمامی نیروهای متخصص و با تجربه بخش به جایی برسیم تا تمام نیازهای داخل کشور تأمین شود که لازمه این امر خودکفایی در غذا است.

محمدیان گفت: تشکل‌هایی که در یک زمینه تخصصی فعالیت دارند باید با هم هماهنگ باشند و از سلیقه‌ای عمل کردن پرهیز کرده و با توسعه تعامل راه را برای رسیدن به اهداف ملی در این زمینه فراهم کنند.

وی افزود: از آنجا که اهمیت سالم‌سازی و کیفیت خوراک دام در ایمنی غذایی انسان‌ها و تأمین امنیت غذایی آنان بر کسی پوشیده نیست، ضروری است کیفیت محصولات تولیدی کارخانجات خوراک دام و طیور، به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس‌ سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در رتبه‌بندی، توسعه تکنولوژی و استفاده از مباحث نوین علمی برای بهبود عملکرد کارخانجات عضو مد‌نظر قرار گرفته و سعی می‌شود تا در مرحله اول با رتبه‌بندی کارخانجات خوراک دام و طیور در استان و در مرحله دوم با برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته این صنعت، علاوه بر ارتقای دانش مدیریتی، کارشناسان فعال در این حوزه را پویاتر ساخته و ضمن ارتقای کمی سطح خطوط تولید کارخانجات براساس تکنولوژی برتر روز به پیشرفت کیفی این صنعت پرداخته شود تا زمینه لازم رشد کیفی و کمی محصولات دامی امکان‌پذیرتر گردد.

انتهای پیام/60001/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول