اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع):

شهدا چراغ دانشجویان و دانش‌پژوهان هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت: ‌دانشگاه و کسانی که در آن هستند باید چراغ راه باشند و‌ کسی که می‌خواهد چراغ راه باشد باید خودش چراغی داشته باشد لذا شهدا چراغ دانشجویان و دانش‌پژوهان هستند.

شهدا چراغ دانشجویان و دانش‌پژوهان هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در حاشیه تشییع سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس امروز ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ حضور مردم در این مراسم را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: امروز باید این را به یقین بگوییم که تکریم از شهدا،‌ تکریم از قرآن و تکریم از اصل اسلام است.

وی ادامه داد: این شهدا‌ عزیزترین چیزی که در دنیا مالک آن بودند‌ یعنی همان جانشان را در مسیر اعتلای کلمه حق فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب افزود: به نظر می‌رسد آنهایی که مانده‌اند، ‌اگر بخواهند این تقرب برای آنها حاصل شود، باید به شهدا متوسل شوند.

تقرب به شهدا تقرب به خداست

اکبری تاکید کرد: با تقرب به شهدا است که ما می‌توانیم به خداوند تقرب پیدا کنیم و تقرب به خدا نیز همان مبارزه با همه زیاده خواهان و مستکبران عالم است.

وی تصریح کرد: هر کسی که از شهدا تجلیل به عمل آورد‌ یک نوع برائت و بیزاری از مشرکان و مستکبران کرده است و‌ این کار به نفع شهدا نیست بلکه ‌به نفع اعتلا و تکامل روح خود فرد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب در ارتباط با ضرورت حضور و تشییع پیکر شهدا در دانشگاه‌ها‌ ابراز داشت: این موضوع برای آن است که نسل جوان بیشتر با شهدا آشنا شوند چرا که ‌دانشگاه یک محل تعیین کننده است.

اکبری اذعان کرد: ‌دانشگاه و کسانی که در آن هستند باید چراغ راه باشند و‌ کسی که می‌خواهد چراغ راه باشد باید خودش چراغی داشته باشد و‌ شهدا چراغ دانشجویان و دانش پژوهان هستند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول