اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان:

سارقان قبل از سرقت اسیر گشت‌ نامحسوس پلیس شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: سارقان قبل از سرقت اسیر گشت‌های نامحسوس پلیس همدان شدند.

سارقان قبل از سرقت اسیر گشت‌ نامحسوس پلیس شدند

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از دستگیری 2 نفر سارق سابقه‌دار هنگامی که به دنبال سوژه دیگری برای سرقت بودند، خبر داد.

وی ادامه داد: در نخستین ساعات بامداد امروز تیم گشت یگان امداد شهرستان همدان در حین گشت‌زنی در محدوده میدان رسالت به یک دستگاه خودرو پراید با 2 نفر سرنشین که به صورت مشکوکی در حال پرسه‌زنی بودند، مظنون و بلافاصله برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: راننده خودرو با مشاهده تیم گشت یگان امداد، بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد که مأموران به تعقیب خودرو پرداختند و در نهایت پس از طی مسافتی از شگردهای خاص پلیسی خودرو را در مقابل بیمارستان بعثت همدان متوقف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از خودرو مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه به همراه آلات استعمال و مقادیری وسایل برای بالا رفتن از تیر چراغ برق و بریدن سیم و کابل کشف و متهمان برای بررسی بیشتر به کلانتری 14 منتقل شدند.

مرادی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعددی در امر سرقت هستند، افزود: تحقیقات پلیس در این راستا همچنان ادامه دارد.

وی گفت: دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار توسط مأموران کلانتری 11 و همچنین یک نفر سارق موتورسیکلت و اعتراف وی به چهار سرقت دیگر و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی با اقدام به موقع مأموران یگان امداد از دیگر اقدامات مأموران انتظامی شهرستان همدان طی 24 ساعت گذشته است.

انتهای پیام/89002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول