اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

دیدارهای چهره‌ به چهره کم‌ هزینه‌ترین راه ارتباط با مردم است

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به اهمیت دیدارهای چهره به چهره گفت: دیدارهای چهره‌ به چهره کم‌ هزینه‌ترین راه شناخت درخواست‌ها و مشکلات مردم است.

دیدارهای چهره‌ به چهره کم‌ هزینه‌ترین راه ارتباط با مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بندعلیان لحظاتی پیش به‌منظور تحقق آرمان‌های دولت خدمتگذار و در چارچوب ارتباط مستقیم مسئولان به‌طور حضوری با شهروندان فرون‌آباد دیدار کرد.

شهردار فرون‌آباد در دیدار چهره به چهره با مردم گفت: دیدارهای چهره به چهره یکی از کم هزینه‌ترین راه‌ها برای پی‌بردن به عمق مشکلات مردم است.

وی در ادامه افزود: در دیدارهای چهره به چهره، مسئولان در حد توان و قوانین به‌رفع مشکلات مردم می‌پردازند.

علیان اظهار داشت: باید از فرصت خدمتی که به ما داده شده به بهترین روش استفاده کنیم و با خدمت به مردم از این آزمون رو سفید بیرون بیاییم.

شهردار فرون‌آباد هدف اصلی از این دیدارها را برقراری ارتباط دو طرفه و تنگاتنگ میان مردم و مسئولان دانست و عنوان کرد: در دین مقدس اسلام سفارشات زیادی در ارتباط با مردم به عنوان ولی نعمتان شده است.

شهردار فرون‌آباد بیان داشت: برقراری ارتباط چهره به چهره یکی از مؤثرترین راه‌ها برای درک مشکلات و از کم هزینه‌ترین راه‌ها برای پی‌بردن به عمق مشکلات مردم است، چرا که در این دیدارها نکاتی هرچند کوچک می‌تواند ما را به سمت بسیاری از مسائل سوق دهد تا بتوانیم گام‌های مثبتی برداریم.

این گزارش حاکی است، در این دیدار به مشکلات و مسائل بیش از 43 نفر از شهروندان رسیدگی شد.

انتهای پیام/2462/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول