اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

پذیرایی گرم مخالفان سوری از خبرنگار اسرائیلی در ادلب

مخالفان سوری: جای آریل شارون در میان ما خالی است+‌فیلم

خبرگزاری فارس: خبرگار شبکه 2 تلویزیون اسرائیل با حضور در جمع گروه‌های مسلح مخالف دولت سوریه در شهر ادلب، گزارشی پخش کرد که در آن مخالفان اعلام می‌کنند ای کاش آریل شارون در میان آن‌ها بود و در نبرد با نظام بشار شرکت می‌کرد.

مخالفان سوری: جای آریل شارون در میان ما خالی است+‌فیلم

به گزارش فارس، برخی خبرنگاران رسانه های اسرائیلی میهمان گروه های مسلح در سوریه بودند و خبرنگار شبکه 2 اسرائیل که تابعیت اسرائیلی نیز دارد، در جمع مخالفان مسلح در شهر ادلب حاضر شده و با افراد مسلح گفت‌وگوهایی انجام داد.

همانگونه که در فیلم منتشر شده نیز قابل مشاهده است، یکی از سران این گروه های مسلح در گزارش منتشر شده این خبرنگار آرزو می‌کند که ای کاش آریل شارون در نبرد با ارتش سوریه، با او شرکت کرده و آن ها را یاری دهد.

«اتای آنکل» خبرنگار اسرائیلی که این گزارش را تهیه کرده گفت: برای تهیه گزارش خود شهر ادلب را انتخاب کرده چون درگیری ها در این شهر از شهر حلب کمتر است و این مساله به او فرصت بیشتری می دهد تا با افراد مسلح بیشتری دیدار داشته باشد و بهتر بتواند با موضع گیری گروه های مسلح در قبال اسرائیل آشنا شود.

خبرنگار اسرائیلی که بنابر گفته خودش از طریق مرز ترکیه و با کمک سوری ها وارد شهر ادلب شده، در گزارش خود تصاویری از مخالفان مسلح را به نمایش گذاشت و دیداری با یکی از سران مخالفان مسلح که نامش ابو فادی است انجام داد. ابو فادی در این گفت و گو تصریح کرد: «اگر شارون اسرائیلی به من بگوید که مخالف بشار اسد است، من شارون را روی سرم قرار می دهم»

در این گزارش همچنین خبرنگار اسرائیلی روی یکی از تانک های ارتش عربی سوریه که در درگیری های قبلی توسط تروریست ها مصادره شده، می ایستد. رژیم صهیونیستی از ابتدای بحران در کشور سوریه و شدت گرفتن درگیری‌ها، کمک‌های تسلیحاتی زیادی در اختیار مخالفان مسلح قرار داده است.

 

 

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول