اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر کادر فنی

کاپیتان بختیاری‌زاده به صبای قم بازگشت

خبرگزاری فارس: مدافع باسابقه فوتبال کشورمان و تیم صبای قم یکبار دیگر به این تیم بازگشت تا در نیم فصل دوم لیگ برتر با پیراهن و بازوبند کاپیتانی صبای قم در لیگ برتر به میدان برود.

کاپیتان بختیاری‌زاده به صبای قم بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در فاصله کمتر از یک هفته تا پایان فرصت نقل و انتقالات نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، صبای قم بازیکنی را که در آغاز لیگ از لیست خود کنار گذاشته بود بار دیگر به ترکیب خود بازگرداند.

صبای قم در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امتیازات ارزشمندی را در مقابل رقبای لیگ برتری از دست داد و بسیاری از کارشناسان دلیل نتایج دور از انتظار صبای قم در مقابل حریفان را ضعف در خط دفاعی این تیم می‌دانستند.

برای رفع نقایص و آسیب‌هایی که صبای قم در خط دفاعی خود در دور رفت لیگ دوازدهم احساس می‌کرد، علاوه بر میثم خسروی بازیکن سابق فولاد و شاهین که رسماً به تیم فوتبال صبای قم پیوست، بازگشت سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان سه فصل اخیر صبا نیز از نکات جالب توجه نقل و انتقالات نیم فصل بود.

کاپیتان با اخلاق و با تجربه تیم فوتبال صبای قم بعد از اینکه در سه فصل متوالی لیگ برتر با بازوبند کاپیتانی در ترکیب تیم فوتبال صبای قم حضور داشت و با مربیانی نظیر محمدحسین ضیایی، رسول کربکندی، محمود یاوری و عبدالله ویسی کار کرد اکنون بار دیگر در صبا حضور خواهد داشت.

خبر جذب سهراب بختیاری‌زاده در عین اینکه کمی عجیب و دور از انتظار بود، از سوی دیگر می‌تواند از نظر تجربی و بار فنی که این بازیکن در امور دفاعی دارد برای تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مفید باشد.

صبا در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خط دفاعی آسیب پذیری داشت و بارها در مقابل حریفان خود از این ناحیه ضربه خورد، به خصوص زمانی که بازیکنان کلیدی این تیم مانند مرتضی کاشی و محسن بیات با آسیب‌دیدگی رو به رو می‌شدند، صبا بازیکنی نداشت که جایگزین آنها کند.

به هر ترتیب سهراب بختیاری‌زاده که در لیگ یازدهم یکی از بازیکنان موثر صبای قم در لیگ برتر بود و نقش ارزنده‌ای در موفقیت صبای قم در کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا داشت، بعد از نیم فصل دوری از صبا بار دیگر به ترکیب این تیم بازگشت.

بختیاری‌زاده با سابقه بازی کردن در تیم‌های مطرحی همچون استقلال تهران، پاس همدان و صباباتری سابق و همچنین سال‌ها عضویت در تیم ملی فوتبال کشورمان، به عنوان زننده آخرین گل فوتبال ایران در جام‌های جهانی نیز شناخته می‌شود.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول